Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

Vi får skita i allt.....HJÄLP

Förstår att det känns riktigt tungt. Men som många redan sagt, renas upp hemma och sälj det ni inte behöver.

Be släktingar och vänner om hjälp.

Lycka till, ge inte upp, ni ska ju GIFTA er!

• matildaochniklas

Har ni bokat hotell till natten? Isåfall kanske ni kan hoppa över det och göra det mysigt hemma istället.

• matildaochniklas

Skönt att höra! Klart att det löser sig. Ni ska GIFTA er! Det kommer att blie nunderbar dag!

Säg till om du behöver någon mer hjälp eller något tips.

• matildaochniklas

ni får krama er varma

Usch, jag vet hur det känns. men vi alla här inne tänker på er!

• matildaochniklas

Jag drömde också hemskt inatt!

Det var typ 100 par som gifte sig samtidigt så vi fick vänta jättelänge innan vi kunde gå ut på kyrktrappan och träffa våra gäster. Kameran gick sönder så det blev inga bilder. Usch vilken hemsk dröm!

• matildaochniklas

Jag håller tummarna för dig imorgon! Kramar!

• matildaochniklas

Tack, va gulligt! Synd att jag bor så långt bort, annars hade jag gärna tittat in o hjälpt till. Men jag tänker på er härifrån iaf!

Vinnaren skrev 2008-04-23 20:35:23 följande:
    Vi gifter oss i Gårdstånga kyrka 2008-05-31 klockan 13:00.Ni är alla här mina hedersgäster!VÄLKOMNA!
  • matildaochniklas

Dom har vi också köpt, verkligen prisvärda!

Kireina skrev 2008-04-24 22:05:52 följande:
    Vi köpte jättesnygga vaser på ikea för 5 kr stycket häromdagen, www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40113180, utmärkta att ha en blomma i varje.. blir jättefint med allt annat till.Annat tips är att kika på ljusslingor, väldigt snyggt att lägga på borden och varva med vanliga värmeljusstakar.
  • matildaochniklas

Skönt att det gick bra hos läkaren!
    Jag håller tummarna och tänker på er!

• matildaochniklas

Vilka fina namn på dina barn Lycka till med kläderna!

Vinnaren skrev 2008-04-27 20:47:33 följande:
    åååååå.... Skrev ett långt inlägg som försvann.Har varit runt och letat barnkläde rmen hittar inget alls. Jag skulle vilja har linnebyxor och linneväst till killarna, en 9-åring och en 15 månaders, finns inget på Ellos, H&M, La redoute eller Lindex. Inte helle i alla andra affärer som jag letat i idag.Skall imrogon upp till Göteborg för begravning, mycket ledsamt och jobbigt...Mamma och min lillasyster är dock shoppinggalna och är bekväma inne i samtliga barnboutiqer i Gbg, så det är kanske till att "utnyttja" deras välvilja att hjälpa till att hitta kläder?Noah har 146 och lille Imre kommer nog vara en 86:a lagom till bröllopet. Vill helst inte att som skall ha jeans även om det finns väldigt fina sådana.
Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP