• Cissit

Vi får skita i allt.....HJÄLP

Åh, fy vad jobbigt! Jag förstår att det måste kännas jättetufft! Men jag tycker inte du ska ge upp! Det är klart ni ska bli gifta. Jag hjälper också gärna till om det är något jag kan göra (bor i stockholm). Och som de andra säger, det finns mkt man kan göra, ha knytkalas, be familjen om hjälp, ha bar till självkostnadspris (eller ett nyktert bröllop, eller att folk får ta med sig sprit själva). Såg i någon annan tråd att de hade haft tårtbuffé, ett antal gäster blev utvalda att få ta med varsin tårta och det hade blivit jättelyckat!

Starta en insamling.. "rädda vårt bröllop" vetja. Jag skänker gärna en liten slant ;)

• Cissit

Undrar vart Vinnaren tog vägen? Hoppas hon kikar in så hon ser att hon har vårt stöd!

• Cissit
    Vinnaren skrev 2008-04-22 19:35:25 följande:
    Till råga på allt jävelskap så har pannan i huset gått sönder och brunnens vatten visat sig vara otjänligt så här sitter man nu i ett kallt hus med tre barn utan värme, utan varmvatten och utan dricksvatten.Jag blir så trött....
    Men shit...det är verkligen lagen om allts jävlighet. *kramarpå* hur tusan kan man ha sån otur?
  • Cissit
    Vinnaren skrev 2008-04-23 20:35:23 följande:
    Vi gifter oss i Gårdstånga kyrka 2008-05-31 klockan 13:00.Ni är alla här mina hedersgäster!VÄLKOMNA!
    Åh om jag bodde närmare skulle jag absolut kika förbi och jag hade gärna kommit förbi tidigare och hjälpt er med förberedelserna också!
  • Cissit

Åh vad härligt att det vänder! Vatten och värme är ju inte fy skam eller hur? :P Nu ska du se att allt kommer ordna sig. Hoppas det gick bra hos läkaren!

• Cissit

Ja IKEA är ett hett tips, där finns ju hur mkt som helst och till bra priser :) Ibland kan man även göra fynd på ÖB o liknande.

• Cissit

Vad härligt att det gick bra hos läkaren! Jättelättad är jag.

• Cissit
    Kireina skrev 2008-05-01 18:45:46 följande:
    FYLL PÅ LISTAN!När gifter alla ni er?

Vinnare 2008-05-31
    Kireina 2008-05-24
    Cissit 2008-08-16 (hihi långt bort :)
  • Cissit

Vilken härlig hippa! Vad kul att du känner dig bättre till mods :)

• Cissit

styrkekramar till dig...blir så ledsen när jag hör om din morfar o ytterligare motgångar

• Cissit

Stort grattis till er båda! Härligt att höra att eran dag blev så fin trots alla motgångar innan....Ser fram emot bilder med spänning!

• Cissit

Gud vad fina ni var! Stort grattis igen :)

• Cissit

Gud vilka fina bilder! Hade ni en proffsfotograf eller är det någon ni känner som tagit bilderna? Och shit vad fin brudbuketten var...*avundsjuk*

• Cissit

Kan du inte skriva här vad du döper den nya tråden till? :)

Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP