Inlägg från: lillabruden |Visa alla inlägg
  • lillabruden

Vi får skita i allt.....HJÄLP

får man förslå en källarrensning och sälja på blocket...? Annonsen kostar bara 20kr =) 'En mans skräp är en annans skatt!'

• lillabruden

Vinnaren; jag tror att vi alla förstår din situation, och denna tråd är bevis på hur bra det är att ventilera sig och hur bra denna sidan är!!! =)

Trist att pannan i huset skulle gå isönder och vattnet i brunnen inte e bra heller allt på en gång... men kanske dags att sälja huset ändå? hehehe nä nu skojar jag bara lite..

Säg till om du lägger ut annonser på nätet, vi läsare kanske hittar nåt ;)

*stor kram* Lösningar kommer till en när man inte letar så hårt...

• lillabruden

från en drömmare till en annan =)

drömmar är en stor blandning av vardagen, fantasi och stresshantering. Vinnaren, kan va så att du släppt lite stress och det yttrar sig i drömmen som en 'glöm inte att vara rädd' mekanism... Det är så individuellt med drömmar men dem visar en sak och säger en annan... Ta ett djupt andetag, du klarar dig =)

• lillabruden

och här har du en i malmö som kan sy =)

• lillabruden

va skönt att höra att allt är bra me hjärtat!! måste kännas enormt lättande!! Som jag brukar säga till en nära vän till mig som är sjuk, när man får ont i hjärtat så älskar man för mycket! ;)

36dgr är minnsann inte illa!!! *hurra* Och du som ville strunta i allt... nä här kämpar man på =)
    Vad sägs om jeans+ skjorta till småpojkarna? Eller en snygg t-shirt med snygga byxor?

• lillabruden

Fan va skönt Vinnaren!!! Nu äntligen ska du se att lösningarna kommer som svampar ur jorden! (eller säger man så? hehe)

Testar och ser om det funkar med symboler..... =)

• lillabruden

ÅÅH det låter ju alldeles underbart!!!! Är så glad för dig!!! Hoppas nu att allt går smidigt fram till den stora dagen!!! Jag beställer fint väder till dig med ;)

stora kramar!!

P.S. Erbjudandet om väskan står kvar ;)

• lillabruden

jag får nästan känslan av att ni ska skaffa er en lyckoamulett....just in case! *stor kram*
    men det är ju bra med busskort här i skåne =) Jag har skånekortet, 990kr och tro mig, jag sliter på det!! Tänk som så också - Vad du sparar på bensin!!!!! Den e ju svinigt dyr nu!!!

Fast ja...det e ju lön nu med så kanske du känner ytterligare lite lättnad =) (tills räkningar betalats...men skit i dem tankarna nu!)

Håll ut för det blir ännu skönare den dagen ni står där och svär ed till varandra, efter allt detta! *stor kram*

• lillabruden

har inte varit på siten på ett bra tag nu, men glömmer inte din tråd!! GUD VILKA UNDERBARA bilder!!!! Älskar den där du står o håller klänningen i höger arm och blommorna i vänster och me solbrillor....*asgarvar* Men såklart var dem andra också fina!! =)
    Är så glad för din skull, och tack o lov att det finns själar i detta land som bryr sig! =)

Stora kramar och tusen lyckoönskningar!
    jenny

Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP