• gekas

Vi får skita i allt.....HJÄLP

Hej!!
    ... jag är en "nybörjare" och är jätte överaskad vilken hemsida jag har hamnat. Tyckte verkligen synd om dig som har fått himla massa tråkiga nyheter men tyvärr livet är så. Det bästa med allt känns som att allt ser bättre ut för dig nu. Jag försöker bli inspirerad av din styrka och energi ( kommer gifta mig den 1 aug och har just tillfälligt hamnat i en ekonomisk kris...) Men som man ser här då ska man inte ge upp!!!

• gekas

Hej igen!!!
    Det var riktigt skönt att läsa att här är alla så positiva och fylld av energi: det behövs verkligen!!!

Även jag jagar efter fina barnkläder; har en dotter ( beställde en klänning från Ellos, en vit) men till sonen letar jag efter en kostym (tyvärr har ej hittat ännu...) Har kollat både blocket och andra hemsidor, men sonen har redan bestämt hur kostymen ska se ut så att det är lite svårt att hitta den rätta ( med rätt pris så klart)
    Hoppas att du hittar kläderna

• gekas

det är riktigt roligt att höra/läsa att du hade en rolig möhippa. Har nu läst den här tråden och följt din historia här och hoppas verkligen att du får ett drömbröllop. Tack var till dig har jag fått mycket kraft att planera mitt eget bröllop...

• gekas

vilka fantastiska bilder!!! Återigen säger att är riktigt glad för din skull att din bröllopsdag blev en lycklig dag ( det syns på bilden att ni verkligen njöt av dagen)Attd et finns sådan människor som hjälper till när det behövs... Lycka till !!!

Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP