Vi får skita i allt.....HJÄLP
Nu behöver jag få ventliera ut lite saker!
Är det någon som orkar lyssna, har ingen direkt att ta detta med!
Ni vet allt skit som varit den senaste tiden, jag har ju delat med mig ganska så friskt. Nu var det ju begravning i tisdags och jag kände på något sätt att det var slutet på allt elände och att nu skulle det vända.
Men nu känns det bara jobbigt igen. Jag känner mig oerhört egoistisk som en s säger detta men så här är det.
Min ena tärna ringde igår och berättade att hon mår hemskt dåligt psykiskt eftersom hon har fått ryggskott, har jätteont och blivit sjukskriven, hon varken kan eller orkar hjälpa mig med mat-förberedelser eller vara med på en möhippa. Jag försåtr henne tro inget annat hon har en hemsk tid just nu. 2 timmar senare ringer min lillasyster som är tärna nummer två och storgråter, hon berättar hur hon har det i sitt förhållande, hur destruktivt det är osv. Hon mår skit det hör jag och jag försöker trösta och stötta i den mån man kan via telefon.
Hon gråter massor.
Min lilla syster.
Jag lider med mina vänner det gör jag tro inte något annat men nu känner jaga tt jag inte har någon kvar att planera och bubbla om mitt bröllop med, det blir nog heller ingen möhippa med två tärnor som mår skit och inte ens orkar med allt sitt egna.
känner mig bara lite låg det är väl allt. Jag vill ju prata oavbrutet om mitt bröllop som bara är 30 dagar bort men det känns så fel att göra det när mina två närmsta mår så dåligt...
Kram på er och tack för att jag fick skriva av mig.