• Skottdagen2008

2 Timmar på dig, sedan går planet till London.

Detta hände mig av min tärna, men det var min julklapp för möhippan kom ju senare.

Torsdag kväll:
    Det ringer på dörren och min kompis står utanför med resväskorna med sig. då hon eg. växelvis bor i vimmerby och sthlm (jag i v-ås) så tänkte jag bara att hon skulle åka neråt landet en dag före och bara kom förbi för att säga hej och sova över. Inte liksom mig emot.

Senare på vkällen får jag ta emot min julklapp som jag får öppna tidigare (detta var i december). Inget konstigt heller för vissa vänner vill att man ska öppna när de är med liksom ett julklappsutbyte.

Inne i paketet är det endast en enda lång lista på saker som jag ska packa på en gång!!! Oj, jag tror knappt det är sant och jo, jag skulle verkligen börja packa. så packar gör jag och får reda på att vi ska åka tidigt på morgonen hemifrån mig.

Vad händer på natten, jo jag får magsjuka!!! så min kompis avbokar det hon behöver och så får jag inte reda på något mer vart vi skulle eller nåt.

Vi bokar därför in ett nytt datum som vi båda tror passar så i januari bar det av till.....
    ....Visby och det är ju min favoritsemesterplats i Sverige. Har varit där säkert 7-8 gånger och med min kompis 4-5 gånger (medeltidsveckan) fast aldrig på vintern. Vi hade askalas kul, festade loss och bara strosade runt. Vi har ju liksom redan sett allt flera gånger förr.

Svar på tråden 2 Timmar på dig, sedan går planet till London.