• jelikr

Hjälp med vinbilder

Jag skulle behöva bild på ett glas rött vin och ett glas vitt vin (fast var för sig).
    Hittar inga bra bilder nånstans.
    Helst med vit eller ljus bakgrund.
    Nån som kan hjälpa mig snälla???
    Vill inte behöva öppna flaskor bara för två kort , och har försökt googla men är inte så bra på det..
    Hoppas på alla duktiga tjejer och killar här på BT , ni brukar fixa det mesta

• Svar på tråden Hjälp med vinbilder
  • jelikr

De duger superbra...
    Vad duktig du är på att hitta bilder!!!
    Jag lyckas aldrig hitta rätt , vet inte vad jag ska googla på så det blir bra , men du är ju kanon på det här
    Tur att BT finns!!!!

• EnaOline

hihi tack! Det var så lite så, det var bara kul! ;) jag gillar att hitta saker!

• jelikr

Nu är jag besvärlig , men kan du hitta en bild på ett glas med typ Bayleys och ett glas med bubbel???
    Nu tackar jag på förhand för jag vet att du verkar hitta det mesta...

• jelikr

Om du undrar så ska vi göra typ en GB-plansch med vad de kan beställa i baren...
    Drinkarna vi ska ha har jag lyckats hitta bilder på , så det är bara resten kvar liksom...
    Kom ju på att man även kan beställa av det som är över av tex vin , öl och avec.

Xante ska vi ju oxå ha , alltså päronkonjak (fast funkar väl med vilken konjak som helst bara det är ett konjaksglas).

• jelikr

Förresten EnaOline så har du en jättevacker klänning...
    När är det dags för er?
    För oss närmar det sig med stormsteg , vi gifter oss 31/5 , så det är bara en månad kvar HJÄLP!!!

• EnaOline

tack! för oss blir det v. 28 vet inte datum än.. vi har lite besvär med svärmor, så vi vet inte om det blir bröllop utomlands bara jag och sambon och två vänner till oss, eller kyrkbröllop här i Oslo, med hans mamma som gäst hrmm.. jobbigt värre! men min svärmor är en riktigt speciell person.. :) För er det ju verkligen snart! Grattis!

• EnaOline

ska leta lite mer på bayleys.. det borde gå å hitta bra bilder på bayleys också!

Svar på tråden Hjälp med vinbilder