• jelikr

Hjälp med vinbilder

Jag skulle behöva bild på ett glas rött vin och ett glas vitt vin (fast var för sig).
    Hittar inga bra bilder nånstans.
    Helst med vit eller ljus bakgrund.
    Nån som kan hjälpa mig snälla???
    Vill inte behöva öppna flaskor bara för två kort , och har försökt googla men är inte så bra på det..
    Hoppas på alla duktiga tjejer och killar här på BT , ni brukar fixa det mesta

• Svar på tråden Hjälp med vinbilder
  • EnaOline

www.kaffeebar-schiller.de/Baileys.jpg
    hittar tyvärr inga bättre bilder på bayleys.. :/

champagne:

www.mensvogue.com/images/food/2006/12/18/foar01_champagne.jpg

images.google.com/imgres&imgrefurl=camillahh.blogspot.com/2007/11/nyr.html&h=320&w=285&sz=16&hl=sv&start=83&um=1&tbnid=Jk-8mEfnORblJM:&tbnh=118&tbnw=105&prev=/images%3Fq%3Dchampagne%26start%3D72%26ndsp%3D18%26um%3D1%26hl%3Dsv%26client%3Dsafari%26rls%3Dsv-se%26sa%3DN

images.barneys.com/images/barneys/product/PG_12203.8506_FS.jpg

www.greenbeanery.ca/bean/catalog/images/K50350-010001_xxl.gif

images.surlatable.com/surlatable/images/en_US/local/products/detail/535716.jpg

• jelikr

Tack så jääätemycket , nu har vi alt vi behöver(tror jag)
    Nu är det bara ölen kvar , men det måste min kära sambo bestämma vilka sorter vi ska ha först.
    Men det kan väl inte vara sååå svårt att hitta bilder på olika ölburkar eller???
    Vad ska man söka på då , så jag vet till dess???

• EnaOline

du kan söka på öl sorten, annars rekommenderar jag att söka på engelska beer +glass på bilder på google! lycka till!

• jelikr

Alltså jag skulle haft bilder på burkarna och hittar några halvbra.
    Falcon Bayerskt stor burk (tror det är 50 cl)
    Falcon export 33 cl
    När vi bestämt resten så hör jag av mig till dig så kanske du kan hjälpa mig

• EnaOline

ja gör det! ett annat tips är att titta på systembolagets hemsida! :)
    annars får du söka på ölsorten på google bilder...

• jelikr
    EnaOline skrev 2008-04-27 18:01:34 följande:
    ja gör det! ett annat tips är att titta på systembolagets hemsida! :)annars får du söka på ölsorten på google bilder...
    Alltså finns det ett speciellt google för bilder??
    Ja du märker ju att jag inte är så bra på detta
    Då är det inte så konstigt att jag inte hittar....
    På systemets hemsida lyckades jag inte hitta några bilder på öl alls...
  • EnaOline

jodå det gör det... om du tittar längst upp till vänster på google.se så står det nät och sen står det bilder, du klickar på bilder och sen söker du på sökmotorn.. :)

• jelikr

Ja nu blev det definitivt lättare....
    Har aldrig ens tänkt på det utan bara skrivit in vad jag vill hitta i sökrutan uppe till vänster utan att ens gå in på google... Det är tur att det finns de som kan datorer för det är jag inte sååå haj på som du märker
    Tack så mycket för tipset!!!!

Svar på tråden Hjälp med vinbilder