Hemligt bröllop??
Hej ni!
Ni som har hemliga bröllop? Får jag fråga varför ni har det? Vi har kanske planer på ett hemligt bröllop, jag är ärligt talat inte så sugen på det, men i slutändan kanske det blir så ändå, av olika anledningar.
Jag är lite skeptiskt till det, för att jag är rädd att det inte kommer bli lika speciellt som att ha vänner/ familj närvarande. Man vill ju också visa upp sig (jag i a f) visa sin fina klänning osv. Visa för alla nära o kära att man verkligen älskar varandra. Kommer det inte kännas ensamt med bara två vittnen? Varför valde (väljer) ni hemliga bröllop? Och ni som redan har gift er, var det lika speciellt som ett "vanligt" bröllop? Kändes det inte tomt/ ensamt på något vis?
Vi hade i sådana fall enbart ha våra vänner närvarande, p g a att varken jag eller blivande brudgummen har "normala" familjeförhållanden.
Jag vill ju så gärna ha kyrkbröllop, med en normal familj, som inte kan/vill förstöra ens lyckligaste dag.. förstår ni hur jag tänker?
Av de som jag har haft kontakt med som har haft hemliga bröllop, har ju ingen visat ånger precis, men jag vill ändå veta om någon har upplevt att de ångrat sig?
Hur har era nära/ anhöriga upplevt detta när ni berättat att ni gift er hemligt?