Inlägg från: patti87 |Visa alla inlägg
  • patti87

hur träffades ni?

hur träffades du och din blivande man? och hur länge har ni varit ett par? :)

visst är kärleken underbar! att vara kär och älska någon och bli älskad av någon är nog det finaste som finns :)

• Svar på tråden hur träffades ni?
  • patti87

neri05: härligt att hitta sin tvillingsjäl! :)

• patti87

föresten, glömde ju skriva hur jag och min älskling träffades :)

vi träffades i tyskland när jag var här på sommarlov juni 2004 ;P hälsade på min moster som bor här. (tyskland)

jag var 16 och skulle fylla 17..min moster och jag bestämde oss för att gå ut och festa lite :) jag var såå sugen på att träffa någon (som alla tjejer i den åldern), men det fanns verkligen inga snygga killar...men runt 2 på natten ser jag helt plötsligt min dröm kille!!! och bestämde mig för att han skulle bli min!!!!! och jag lyckades :) vi träffades 26 juni 04, och våran date hade vi 2 dagar senare 28 juni. det var kärlek direkt, och vi insåg ganska snabbt att vi inte kan leva utan varandra. jag flyttade ner till tyskland december 05. vi fölovade oss i november 07. (gifte oss borligt i december 07)...här i tyskland måste man vara gift borligt först innan man får gifta sig i kyrkan...och att gifta sig i kyrkan är ju våran dröm, så den 28 juni 08 gifter vi oss kyrkligt!!! exakt 4 år senare då vi hade första daten den 28 juni 04 :)

Svar på tråden hur träffades ni?