• patti87

hur träffades ni?

hur träffades du och din blivande man? och hur länge har ni varit ett par? :)

visst är kärleken underbar! att vara kär och älska någon och bli älskad av någon är nog det finaste som finns :)

• Svar på tråden hur träffades ni?
  • mysifer

håller helt med dig, det är härligt med kärlek

vi fick kontakt genom gemensamma vänner, så vi blev ihoptussade skulle man kunna säga. lärde känna varandra lite bättre över nätet och sen träffades vi efter ca en månad. jag frågade chans och på den vägen är det..nästa vecka är det två år sen jag fick chans på honom.

• Neri05

Jag o min blivande (fru i det här fallet då)träffade på nätet,sylvia.se o samma skund som jag "gick in" hennes sida så va det kärlek vid första ögonkastet,en vecka efter jag "hittat" henne sa jag till min bästis att hon är den jag ska gifta mig med,då levde jag tillsammans m sonens pappa *skäms lite*.efter 4 dgar av meilkontakt sa hon att hon älskade mig...konstigt jag vet men hon är min tvillingsjäl,min pusselbit jag letat efter :)

• Neri05

firar 1 år tillsammans 5: maj men 6:e september när vi gifter oss har vi känt varann 3 år

• patti87

neri05: härligt att hitta sin tvillingsjäl! :)

• mysifer

så kul att det finns fler som använder "pusselbit", för precis så känns det tycker jag när man hittat rätt. man hör ihop som pusselbitar. riktigt häftigt tycker jag det är.

• Maraja84

Vi träffades på internet April- 06. Sen flög jag ner i Juli -06 och hälsade på han, då bodde jag i Piteå & han i Borlänge.
    Det var kärlek vid första ögonkastet
    Förlovade oss -07 och gifter oss -08, samma datum som vi träffades första gången
    Tänk att amors pilar hittar även på internet.....

• Stjärnblomma

Jag hade tidigare hört en massa skitsnack om min nuvarande man från vänner som hatade honom bara för att de hade olika åsikt i vissa frågor. Senare slutade jag av många goda skäl att umgås med dessa "vänner" och började ifrågasätta sånt de sagt, upptäckte fler och fler lögner från deras sida. En dag stötte jag på honom på nätet, och jag meddelade honom rakt av att jag tänkte komma och hälsa på honom. Var ju så nyfiken på vem han egentligen var, ville se efter med egna ögon. Han blev så överraskad att han inte kom sig för att säga nej. Och nu sitter vi här nio år senare, nygifta och mer kära än någonsin. Skitsnacket visade sig vara just skitsnack!

• Anettan73

Mail via intranätet på jobb. Sen blev han för nyfiken och kom in i butiken där jag stog efter en utekväll m efterfest och direkt till jobb, sminket hängandes ner på kinderna . 1 v senare träffades vi och sedan dess har vi varit ett par. Träffades 26 juli 02. Fick vårt första juli 03, förlovade oss Dec 03. Barn nr 2 Feb 07. Gifter oss på våran 6 års dag 26 juli 08.

• Stjärnblomma
    mysifer skrev 2008-04-28 17:37:35 följande:
    så kul att det finns fler som använder "pusselbit", för precis så känns det tycker jag när man hittat rätt. man hör ihop som pusselbitar. riktigt häftigt tycker jag det är.
    Precis!
Svar på tråden hur träffades ni?