hur träffades ni?
hur träffades du och din blivande man? och hur länge har ni varit ett par? :)
visst är kärleken underbar! att vara kär och älska någon och bli älskad av någon är nog det finaste som finns :)
hur träffades du och din blivande man? och hur länge har ni varit ett par? :)
visst är kärleken underbar! att vara kär och älska någon och bli älskad av någon är nog det finaste som finns :)
Träffades på en kvällstur med Danmarksbåten:) Har varit ett par i 10 år nu.
föresten, glömde ju skriva hur jag och min älskling träffades :)
vi träffades i tyskland när jag var här på sommarlov juni 2004 ;P hälsade på min moster som bor här. (tyskland)
jag var 16 och skulle fylla 17..min moster och jag bestämde oss för att gå ut och festa lite :) jag var såå sugen på att träffa någon (som alla tjejer i den åldern), men det fanns verkligen inga snygga killar...men runt 2 på natten ser jag helt plötsligt min dröm kille!!! och bestämde mig för att han skulle bli min!!!!! och jag lyckades :) vi träffades 26 juni 04, och våran date hade vi 2 dagar senare 28 juni. det var kärlek direkt, och vi insåg ganska snabbt att vi inte kan leva utan varandra. jag flyttade ner till tyskland december 05. vi fölovade oss i november 07. (gifte oss borligt i december 07)...här i tyskland måste man vara gift borligt först innan man får gifta sig i kyrkan...och att gifta sig i kyrkan är ju våran dröm, så den 28 juni 08 gifter vi oss kyrkligt!!! exakt 4 år senare då vi hade första daten den 28 juni 04 :)
Vi var klasskamrater under gymnasiet. Men blev inte tillsammans förrän ett drygt halvår efter studenten. Vi var nog de absolut sista som fattade att det vara varamdra vi var kära i, finns ingen i vår gamla klass som är speciellt förvånade över att det nu är vi!
Jag och Micke träffades på krogen 1997
Vi har varit ett par sedan dess.
Vi träffades genom min föredetta...
Jag hittade honom på spraydate i november 06. Blev ett par i januari 07 och flyttade ihop i juli 07. I juni 2008 får vi vårt första gemensamma barn och vi gifter oss i januari 2009, två dagar före vår 2-års dag
Vi träffades genom att jag åkte till Rättvik över midsommar med min kompis och hennes systers kompisgäng vilket han tillhörde. Blev tillsammans på midsommardagen 1997, jag var då 18 år och han 23 år. 1999 flyttade vi ihop, första barnet kom 2003 det andra 2006 och 2009 gifter vi oss
Kärlek på lasarett i vårt fall Jag sjuksköterska - han läkare. Visste på något sätt att han var mannen i mitt liv..efter fikor o promenader blev det vi...För 4 år sedan. Och vi har en son som är två! Bor på landet o är lyckligare än någonsin!
Vi gick i samma högstadieskola. Han i sjuan, jag i nian....
Kommer ihåg en kväll när jag skulle på disco...då kom han gående och tog mig i häcken och frågade om jag möjligtvis var modell...Jag viftade bort honom med ett "försvinn din lilla snorunge" Han gick ju bara i sjuan och var 2 huvuden kortare än mig.....
Åren gick och när jag var 26 började jag jobba på ett ställe....där han också råkade jobba...Jag tyckte jag kände igen honom...fast nu hade han växt om mig vill jag lova
Jag såg verkligen inget intresse i honom,såg väl fortfarande den där "lilla snorungen" framför mig....tills jag en firma fest (nyktra faktiskt) satte mig bredvid honom och verkligen pratade....och det gjorde vi hela natten...Sen dess har jag alltid vetat att det var honom jag ville vara med. Vägen hit har inte varit nån dans på rosor...men nu äntligen efter drygt 5 år så går vår dröm i uppfyllelse
Hej på er!
Min blivande man och jag träffades för 13 år sedan när vi båda var 16 år gamla. En valborgsmässoafton med allt vad det innebär. Hade slagit vad med mina bästa vänner att vi alla skulle få hångla för första gången och hade dagen till ära inhandlat hallonsnören (godis) som vi skulle använda till detta ändamål. Glad i hågen (läs berusad) gick jag fram till min sambo och frågade om han kunde tänka sig att dela hallonsnöret med mig (romantiskt till tusen). Och på den vägen är det... Nu 13 år senare och betydligt mognare bör tilläggas sitter vi nu med villa, barn och planerar vårt bröllop till sommaren.