• patti87

hur träffades ni?

hur träffades du och din blivande man? och hur länge har ni varit ett par? :)

visst är kärleken underbar! att vara kär och älska någon och bli älskad av någon är nog det finaste som finns :)

• Svar på tråden hur träffades ni?
  • jeslin

För 15 år sedan genom gemensamma vänner
    Nu 2 barn senare gifter vi oss äntligen

• Krystal

I januari var det 5 år sedan jag träffade min m2b, på en chattsida. Ca tre månader senare träffades vi irl och har sedan dess varit ett par
    Planerar att gifta oss sommaren 2009...

• Skottdagen2008

Vi träffades redan på hösten 1994 då vi blev klasskamrater på Byggteknikprogrammet på Mälardalens Högskola i Västerås. Mer än vänner var vi inte heller förrän jag under en skidresa till Sälen med FBI (Förenade Bygg Ingenjörer), våren 1995, insåg att det nog var lite mer känslor för min man numera än bara på det vänskapliga planet. Hm.... vad skulle jag göra ....jag flörtade och hoppades på samma känslor tillbaka. På den vägen var det.

• Sanfor

Spraydate
    Han sökte på fotbollslaget vi både hejade på, fick upp mig, men jag hade inte varit inloggad på ett halvår. Han skickade ett mess iaf. Som av en händelse loggade jag in samma dag. Träffades kort därefter (okt -06)och efter andra daten har vi i praktiken bott ihop,sedan flyttade vi till gemensam lägenhet för ett år sedan. I september gifter vi oss, en månad före vår tvåårsdag.

• Brudgummarna

Vi var hos en gemensam vän och hade haft en lång fest där vi inte riktigt pratat så mycket med varandra. Båda sov över och så vaknade vi upp tidigt en morgon och tittade på varandra och båda visste helt plötsligt att det var rätt.

Det är många år sedan och oavsett hur arg jag varit på honom så när jag ser honom på morgonen och han tittar på mig så vet jag att jag är fast på livstid. :)

• Nalle Puh 40

På krogen, vanligt men fruktansvärt oromantiskt

• beccis80

Jag och min m2b träffades första gången på gemensamma vänners bröllop!! Både han och jag var där med våra respektive som vi hade då, år 2000... På våren 2001 hade han gjort slut med sitt ex och jag hade det så dåligt med min också. Det hela slutade med att jag och mitt ex också gjorde slut. Sen växte min m2b:s och mina känslor från vänskap till våldsam förälskelse *häääärligt*
    Vi firade vår 7-årsdag den 10/4 i år, då han friade! Vi gifter oss den 6/6 2009!! Är SÅ lycklig!

• jennyfer

Vi träffades på Midsommarafton 2004 och veckan efter var vi på dejt. Sedan den dagen har det bara varit vi. Två barn senare är jag fortfarande nyförälskad.

• jelikr

Vi gick i skola tillsammans sen förskolan och var ett par på högstadiet.
    Sen gick vi skilda vägar under gymnasiet och min högskoletid.Så träffades vi på en av norrlands största marknader och jag bjöd hem honom till mig nån dag efter för att få provåka hans MC och på den vägen är det.
    Har varit ihop i 12 år och förlovade i 10 nu i år...

• Bluebride

vi fick kontakt på passagen. jag hade precis brytit med mitt x och fixat lägenhet, men hade ingen som kunde hjälpa till och flytta, så han ställde upp och sen dess är det vi. vi har imorrn varit förlovade i 1 ½ år och ihop 1 år 9 mån.

Svar på tråden hur träffades ni?