hur träffades ni?
hur träffades du och din blivande man? och hur länge har ni varit ett par? :)
visst är kärleken underbar! att vara kär och älska någon och bli älskad av någon är nog det finaste som finns :)
hur träffades du och din blivande man? och hur länge har ni varit ett par? :)
visst är kärleken underbar! att vara kär och älska någon och bli älskad av någon är nog det finaste som finns :)
Vi träffades när vi pluggade utomlands. Min plan att träffa en spanjor sprack totalt :) Han friade på samma ställe där vi kysstes första gången.
Pa jobbet... Vi jobbar fortfarande ihop och nu ar han min forman. Himmel och helvete ar det...
Blev stort-kara pa en gang, pratade brollop efter 4 manader. Gifte oss inte forran efter 13 manader dock.
Jag har aldrig varit sa lycklig som nar vi mottes, allt var sa harligt. Och annorlunda i jamforelse med andra ganger man varit kar.
Vilka harliga historier!!
Vi traffades pa Birka Paradise kryssning.. umgicksa sedan dagen efter i Stohckholm innan han flog tillbaka till Canada..
Vi mejlade och pratade i tfn, efter 4 manader akte jag och halsade pa i 2 veckor.. den uppkommande julen stannade han en manad med mig o min familj.. sommaren kom han igen och da foljde jag med honom hit..
Vi har varit tillsammans i 2 ar i juni och gifter oss i november hemma i Sverige
Vi blev studentkamrater på MDH hösten 1994 och gick i samma klass. Jag spanade runt om i klassen som man brukar och tänkte "honom kommer jag nog att bli väldigt god vän med, men inget mer" . Vi blev väldigt goda vänner och mer än så trodde jag inte att det var tills vi våren 1995 åkte till Sälen med FBI (Förenade Byggnads Ingenjörer) och han skulle komma dagen efter och jag blev ledsen för att han inte kunde åka samma dag. Fattade inget då. Sedan när jag satt och skrev vykort till mitt ex så kom han ut ur bastun och då föll 10-öringen ner. Shit, jag var kär i honom?! Så jag flörtade och på den vägen är det. klart jag fick ju dumpa mitt ex oxkså innan det blev riktigt hett
Träffade min m2b på midsommarafton för två år sedan.
jag träffade min på spraydate när jag skulle avsluta mitt konto där och hade precis beslutat att inte dejta eller ens prata med en man igen, var så less på alla konstiga människor som jag hade träffat via spraydate/ eller kompisar, jag var allmänt less på allt som heter killar! vi hade tydligen skrivit till varandra, men han hadetydligen inte riktigt imponerat på mig tidigare?? då tänkte jag, men han är ju skitsnygg, varför slutade jag skriva till honom? och mejlade honom: jag skrev något i stil med, hej jag ska avsluta mitt SD konto, men om du är någorlunda normal så får du gärna adda mig på MSN, och sen avslutade jag kontot. Några dagar senare addade han mig på MSN, kom inte riktigt ihåg vem det var först, haha.. den dagen han addade mig på MSN var jag riktigt bakis, det hade tydligen inte gjort honom imponerad av mig, men vi fortsatte skriva till varandra i några veckor och sen träffades vi. Den dagen vi träffades pratade vi hela natten lång, bara pratade i hans soffa, inget hände, men andra dejten då blev det lite mer det tog någon månad tills vi vågade erkänna att vi nog var tillsammans.. sedan dess har vi varit oskiljaktiga! Vi har varit förlovade i två år, tillsammans i tre år. Helt underbart!
På krogen fem i två (på en krog som stängde kl två) Jag var hångelsugen och där kom han framragglandes! Hade aldrig kunnat ana att det skulle gå så här... 5½ år sedan var det.
på ett bröllop!!! 6 år i september. gifta 1 år 30 juni
Tack
Efter 11 år är det min tur skrev 2008-06-01 21:32:01 följande: