hur träffades ni?
jag träffade min på spraydate när jag skulle avsluta mitt konto där och hade precis beslutat att inte dejta eller ens prata med en man igen, var så less på alla konstiga människor som jag hade träffat via spraydate/ eller kompisar, jag var allmänt less på allt som heter killar! vi hade tydligen skrivit till varandra, men han hadetydligen inte riktigt imponerat på mig tidigare?? då tänkte jag, men han är ju skitsnygg, varför slutade jag skriva till honom? och mejlade honom: jag skrev något i stil med, hej jag ska avsluta mitt SD konto, men om du är någorlunda normal så får du gärna adda mig på MSN, och sen avslutade jag kontot. Några dagar senare addade han mig på MSN, kom inte riktigt ihåg vem det var först, haha.. den dagen han addade mig på MSN var jag riktigt bakis, det hade tydligen inte gjort honom imponerad av mig, men vi fortsatte skriva till varandra i några veckor och sen träffades vi. Den dagen vi träffades pratade vi hela natten lång, bara pratade i hans soffa, inget hände, men andra dejten då blev det lite mer det tog någon månad tills vi vågade erkänna att vi nog var tillsammans.. sedan dess har vi varit oskiljaktiga! Vi har varit förlovade i två år, tillsammans i tre år. Helt underbart!