• T RO

viktväktarna

Ny här, men har VVat ett tag nu. Känner inte att det måste gå snabbt för mig, vill hellre lyckas få in "tänket" sa att jag kan leva med VV resten av livet.

-9.8 kilo, vägning på onsdag... Ska gå net från 86.6 till 67 var tanken.. Men jag kanske nöjer mig med 69. Vill under 70, senast jag vardär var på gymnasiet.

Mitt problem är dock att jag har för stort socialt liv (dagens ilandsprobem)
    Festen, fika, middagar och dessutom en orkester som har spelningar lite då och då, men bjudmat och öl. Och det är svårt att stå emot om man inte ätit sedan lunch och spelningen ligger så att man inte hinner äta innan... Och efter är ingen möjlighet, då har jag redan hunnit slå sönderen bastrumma OCH skrämma tanter. (blir ofantligt otrevlig när blodsockret faller)

Så det blir till att acceptera långsam nedgång. Men det är låååångt kvar til nästa stjärna...

• T RO

Wiho! Jag hade minsan gått ner hela 2 kilo i onsdags, så de 0,6 jag hade gått upp förra gången efter en veckas frossande och fester är som bortblåsta.

11.2 ner totalt nu, ska ner 8.2 till till 67 kg. (170 cm lång)

• T RO

Hej alla

Vägningen i går gick toppen -0.9, så de senaste två veckorna har varit RIKTIGT bra! :) 12.1 ner totalt, 7,3 till målvikt.

MEN:

Jag känner mig besviken. Jag trodde att 12 kilo skulle synas MER? Tro mig, det syns, men jag är fortfarande tjock på alla de ställen jag alltid har skämts över, höfterna, låren och överarmarna. Känner mig ful, fläskig och sladdrig istället för fabulous, snygg och smärt som man borde göra när man droppat 12 kilo.

Någon som känner igen sig?

Svar på tråden viktväktarna