Hej tjejer! Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och lagt in lite foton. Vi har fortfarande inte haft tid att ens fixa tackkorten, men nu måste det bli gjort snart. Om det är någon som tittar och är nyfiken på vem som tagit bilderna (och ett tips kan kanske vara att läsa i de gamla trådarna om Jukkasjärvi/Kiruna...) får ni gärna inboxa mig så berättar jag! Vi var som sagt supernöjda med vår fotograf och allting har fungerat helt perfekt!
Om jag ska få vara lite irriterad över någonting så håller svärföräldrarna på och gnäller och vill ha bilderna. Jag säger att vi inte hunnit gå igenom alla och plocka ihop de som vi (ok, mest jag då) tycker att folk ska ha, typ. Jag vill ju inte att kort som inte jag tycker är bra ska vara i cirkulation, ni vet vad jag menar. De säger hela tiden att jag bara ska kopiera över allihopa så kan de minsann välja själva.
Till saken hör också att de inte kunnat vara mer ointresserade av bröllopet överhuvudtaget, inte erbjöd sig att hjälpa till (med praktiska grejor menar jag då), inte såg ut att tycka att det var speciellt roligt när de väl var där etc. Nu helt plötsligt ska de ha rätt till varenda foto som togs och som vi har betalat? Grrr. Synd att min man är så snäll, själv skulle jag helst bara ge dem ett litet tackkort punkt slut...
Nåväl. De får i alla fall vänta!
Tråkigt det där med möhippan Skottdagen. Jag förstår vad du menar. Min man fick åka iväg till alperna i en vecka och själv blev det en halvdag på ett spa här utanför stan. Inte alls tokigt, men inte riktigt på samma nivå heller...