Inlägg från: bröllops gäst |Visa alla inlägg
  • bröllops gäst

Övertala mitt att det inte gör nått.....

Kan ni inte flytta tiden lite eller att hon dyker upp senare/är med bara en stund?

• bröllops gäst

Kan du inte skippa restaurangen och bjuda dem på mat hemma hos dig? (blir billigare oxå)

• bröllops gäst

Är det så att det bara finns en dag som passar dig och att det ska vara på Den restaurangen så får du nog räkna med att alla inte kan. Du får väl vara glad över att det "bara" var en som inte kunde. Jag vet det är din dag och att du bara vill att det ska bli så bra som möjligt. Är själv gift och vet att man blir besviken när folk inte verkar ta det på så stort allvar som man själv...

• bröllops gäst

Ja alltså, du får ursäkta men är det inte förrens nästa sommar du ska gifta dig är det väl lite dumt att tjura ihop redan nu?? Det kanske krävs att du "går halva vägen" för att inte mista dina tärna. Mycket tycker jag man ska ställa upp på som tärna men man kan ju inte gärna lägga ner hela sin tillvaro för att någon ska gifta sig??

• bröllops gäst

Tyvärr är det nog bara så att folk runt omkring inte tar det på så stort allvar. Fick försvara mig flera gånger när jag skulle gifta mig om saker som folk tyckte var onödiga. Inte heller var det många som frågade hur det gick med bröllopet och sa man nåt så sa de typ, jaha.. Men upp med hakan det ordnar sig!

Svar på tråden Övertala mitt att det inte gör nått.....