Inlägg från: grabbarna |Visa alla inlägg
  • grabbarna

roliga kondomer..vart???

ska göra wc korgar och nån som tipsade om det hade köpt lite roligare kondomer men jag har tappat bort adressen har föröskt googla men hittade bara vanliga eller lyckades halka in på sidor som innehöll en massa andra saker som jag inte är intresserad av *rodnar*

• Svar på tråden roliga kondomer..vart???
  • grabbarna

öööh vet ärligt talat in om pallar att köpa i affär

• grabbarna

hittade visserligen färgglada där men annars bara "vanliga"

FruRålin080808 skrev 2008-05-08 22:30:32 följande:
    Här kan du hitta lite smått och gott! Förhoppningsvis utan att rodna=)shop.himmelriket.se/Lycka till!
  • grabbarna

ja jo dom såg jag fast dom jag såg förut var godkända men ändå i roliga förpackingar

FruRålin080808 skrev 2008-05-08 22:42:40 följande:
    Det ska finns figurer och sådana som lyser i mörkret...kolla under skämtartiklar på webbshoppen...
  • grabbarna

är nog bäst med säkra också man vet ju aldrig vad gästerna får för sig

FruRålin080808 skrev 2008-05-08 22:52:41 följande:
    Aha! trodde att du bara ville ha roliga...inte säkra:D
  • grabbarna

vassego
    The Bumblebee skrev 2008-05-09 11:53:29 följande:

rosesarered skrev 2008-05-09 09:22:18 följande:
    Vilken rolig sida! Nu har jag (tack för tipset grabbarna!) beställt lite roliga kondomer! Var ju en jätterolig idé att ha tillhandaha såna på bröllopet - gästerna måste ju oxå få lite skoj
  • grabbarna

ja fast dom är kanske inte så roliga

Humlan66 skrev 2008-05-09 11:30:09 följande:
    man kan få gratisprover på apoteket har jag för mig . testa det *L*
  • grabbarna

tror det är läge att tala om för sambon vad jag kollar upp för jäklar vad han kommer undra om han ser historiken

• grabbarna

haha ja det planernar ju inte vi för den här bebisfabriken är stängd! men vi använder inte kondom så han skulle nog undra om han märkte att jag surfat runt på sådana sidor
    The Bumblebee skrev 2008-05-09 12:01:39 följande:

grabbarna skrev 2008-05-09 11:58:22 följande:
    Min sambo oxå...särskilt eftersom han vet att jag vill ha bebis efter bröllopet
  • grabbarna

haha ja så kanske man ska göra klä ut sig alltså.....tyvärr har jag fortfarande inte hittat sidan jag såg förut.... hade ju sparat adressen men vad hjälper det när man får en datakrasch

så nu skriver jag upp allts sånt i en bok direkt utifall att det var en massa roliga sidor som försvannn

Svar på tråden roliga kondomer..vart???