Inlägg från: grabbarna |Visa alla inlägg
  • grabbarna

roliga kondomer..vart???

puffar igen jag vill verkligen hitat en sida jag söker..har föröskt söka men sökfunktionen på den här sidan är ju hur dålig som helst

• grabbarna

ja billigt och bra håller jag med om och färgglada fanns det där också men det var inte dom jag såg förut. får sitta och scanna genom bt efter inlägget ikväll när ungarna somnat för jag är solo hemma och lär få tråkit

hittar jag inte rätt blir det nog ditt förlag i slutändan

Troll1 skrev 2008-05-17 16:33:46 följande:
    grabbarna: www.kondomkungen.se Billigt o bra verkar det!
  • grabbarna

det var 3-4 askar på samma sida som var lite roligare utformning på minns inte exakt men tror det var gubbar och nåt sånt i olika färger

• grabbarna

hihi....tror jag ska köpa en sån där söt rosa påse som fanns på första länken bara för att se hur generade folk blir när dom ser vad det är för nåt för en sån påse måste man kolla närmare på om den ligger i korgen

• grabbarna

ha,ha det har du rätt i men jag såg på nån av de andra suspekta sidorna jag såg glow in the dark som ska vara säkra.... jag har beställt nu både därifrån och från kondomkungen men jag tog inga självlysande..köpte en hel massa *oops* men tänkte att brorsans grabb som är 18 får dom som blir över

Lina_K skrev 2008-05-17 23:50:16 följande:
    Hm, du kanske inte ska köpa "glow in the dark" då de står på sidan att de är för skoj och inte i preventivt syfte... Vore ju dumt om någon av dina gäster får en överrasking
  • grabbarna

ja jäklar dom blev man ju sugen på

ha,ha trodde väl aldrig att man både skulle scanna nätet efter kondomer och se få värsta köpbegäret

Troll1 skrev 2008-05-18 08:53:41 följande:
    Åh nu hittade jag den ultimata för bröllopet: www.masculan.se/
  • grabbarna

åhåh så du är också en glidmedel i håret typ jag med....oerhört genant att köpa tycker jag

Troll1 skrev 2008-05-19 18:41:50 följande:
    Måste tipsa till er som vill ha blandade kondomer till toakorgarna. Hos Kondomkungen (ja jag tjatar om dem ) så fick man som ny kund en förp av 10 blandade för 30:- allt som allt. Det var allt från "vanliga" och banan o blåbärs"smak" till självlysande osv. Man fick med ett litet test på deras glidmedel (så det har jag ju såklart testat i håret funkade super!) och en liten lila påse att ha dem i.Best sent på torsdag kväll och de kom idag.
  • grabbarna

oja man får en hel del knäppa ideer härifrån

Troll1 skrev 2008-05-19 18:49:51 följande:
    Haha, jag har aldrig testat förut. Nu har jag ju läst de här stolliga trådarna, så jag har testat allt från glidmedel i håret till att skrubba kroppen med kaffesump. BT drar verkligen ut det bästa hos en tycker jag. *s*
  • grabbarna

man ska använda vattenbaserat glidmedel inget annat för det tillför en enormt massa fukt i håret om man har lite torrt hår, funkar kanonbra. antingen har man det blandat med balsamet i duschen och sköljer ur det eller så har man i lite efter och kramar in det i mestadels topparna

• grabbarna

fick leveransanvisning från ena stället idag och jag hoppas verkigen det är diskret avsändare för det skickas med schenker och kommer ner på ica

• grabbarna

näe jag beställde en liten kartong det är bara 6 st....

Troll1 skrev 2008-05-21 21:06:37 följande:
    Har du best en hel jättekartong, eller? Själv fick jag vadderat kuvert med diskret avsändare. Fast postkillen fattar nog ändå.
  • grabbarna

fick från kondomkungen idag och det vara inte bara diskret avsändare det var falks användare från bonnier konsult....ser ut som tablettaskar och hag gissar att flera gäster kommer ta fel

• grabbarna

köpte dom här:

www.kondomkungen.se/wpt/view/billy-boy/aroma-26804/

www.kondomkungen.se/wpt/view/billy-boy/color-26805/

www.kondomkungen.se/wpt/view/pasante/mixed-flavours-29966/

vårt rim till toakorgen:

Har något gått snett denna kväll?
    bekymra dig inte det löser sig väl

frisyren kan du rädda med hårsprays-kur
    oroliga magar klarar korgen med bravur

Du finner bot mot blåsor och sår
    allt så du kan dansa igen så fort det går

Här kan du reparera om något går fel
    det finns även preparat för säkrare kel

Låna det du behöver, men lämna resten
    och skynda dig sedan tillbaka till festen

hihi jag kan se sambons ena syster framför mig när hon inser vad det är hon håller i hon kommer rodna ihjäl sig

Svar på tråden roliga kondomer..vart???