Inlägg från: Soon and very soon |Visa alla inlägg
  • Soon and very soon

Buget för upp till 20 000 fortsättning

gud vilken trevlig tråd! känner mig hemma! det som blir "dyrt " för mig är ringen men den betalar mamma och vi använer min morfars ring och mammas från första äktenskapet, ska få göra en helt egen som bara jag kommer ha... känns såååå lyxigt men för övrig vill jag bara ha en rolig fest med mat o dryck! vi kommer ta 10 kr för drickat efter middagen tror jag.

• Soon and very soon

vår lokal går ju på 4500 för lör fram till ett.... men det är ok. vi klarar budget med lite fix o ideer härifrån.

• Soon and very soon

Har hittat svarta ljus på rean! 12 st för 100 spänn!ska man köpa fler då? ha några extra?? vad tror ni?? många bäckar små...

• Soon and very soon

tackar alla för hjölpen med ljusen ska upp imorgon o köpa ett par extra... (tänkte nästan det men vet att jag köper alltid för mycket!) kul då får jag en anledning till att uppsöka åhlens...

• Soon and very soon

nu måste vi få igång fler tips o ideer, puffar lite igen!
    jo mitt tips är att kolla in rean... har hittat svarta orchideer(hur stavar de?) tyg, för 50 spänn fanns två kvar nått att satsa på?? vi har ju svart vitt lila tema??

• Soon and very soon

har spräckt budget! men det är pga mannens kostym hade inte riktigt räknat in den. han är 180 lång/kort och kroppsbyggare så den behöver sys upp. det blir nog en ca 25-30000 nu. men jag hänger här endå!

• Soon and very soon

man kan ju grava lax själv till ett mycket billigare pris än i affären, det är ju bara det råa kilo priset som blir, salt peppar o dill är ju inte dyrt.

• Soon and very soon

jag tror ju stenhårt på vin till maten, men det behöver inte vara så mycket mer, gillar man inte vin så får man dricka bubbelvatten kanske?? vi kommer bara ha vitt/rött vin och sedan två-tre sorters drinkar efter maten för att det ska bli så lätt o smidigt som möjligt.
    så kör vi med en tia per glas i baren.

• Soon and very soon

puffar upp världens bästa tråd..

Svar på tråden Buget för upp till 20 000 fortsättning