Buget för upp till 20 000 fortsättning
Vad heter den gamla tråden? Blev jätte intressant att titta på den här tråden. Ja hade tänkt en budget på 50 000 men går det att få ned den så e d ett stort +
//
theresetomas.blogg.se
Vad heter den gamla tråden? Blev jätte intressant att titta på den här tråden. Ja hade tänkt en budget på 50 000 men går det att få ned den så e d ett stort +
//
theresetomas.blogg.se
Vi har tur att vi har en stor maskinhall som står tom på vår gård. =P. stor å helt perfekt. det går att öppna skjutdörrarna så man får utsikt över ängen å bäcken =). Annars har vi tänk va på en bygdegård som kostar ca 600 kr för en helg.
Slå ihop! E min förste tanke! Ni kan ju bara ha ett vanligt kalas när ni fyller 30, men inga krussiduller.
skruttgumman:
här har du en väldigt gammal tråd me grejer man kan ha i festprogrammet.
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m345612.html
alla länkar fungerar dock inte
cesseny
va e d för roli historia me mannen som skulle uppdatera sin dator? kan du inte skriva den här. Snälla
soon and very soon:
beror ju på hur många ni e. hur stora borden e å sånt. men ja har räknat me 13 bord på ca 50 pers då blir d ett ljus per bord. ja har bara spånat så ja vet inte.
vår budget ligger på ca 30 000. men ja känner att ja hör hemma här ändå. =)
Vi ska köpa potatissallad å koka färsk potatis sen blir det fruktbricka från hemköp. en hel ko får vi från min mor å far som min svärfar ska grilla åt oss. Ja hoppas att maten ska gå på 3000 kr för ca 60 pers. Men det finns ju alltid saker som tillkommer. Ni kanske känner någon bonne ni kan fråga om en ko?
Nä inte hel. Vi har en slaktare som kommer skära upp den i mindre bitar sen så skär vi upp den i ännu mindre i smakliga bitar. Men ja skulle tycka d va hur kul som helst med en hel grillad ko, men d kan ta lite tid.
Lillmaa:
Har ni någon som helst aning va d kalaset kommer kosta? Lite intresserad . M2B gillar lax så funderar på d lite. va kostar d?
Hur många pers e d tänkt för?
lillmaa:
smart det där med att kolsyra själv. vi har ingen sån sodastreamer (vi dricker inte kolsyrat vatten). men blir det inte billigare om man kolsyrar sin egen dricka, typ cola osv? ja har inte koll va d kostar.
Frågan e till alla
//
theresetomas.blogg.se
tipsar om en jätte bra sida! har inte handlat därifrån själv men det ser ut som d e väldigt billigt =).
www.cchobby.se