• Hallonmums

lessen, fick veta möhippedatumet...

En tjej råkade säga när möhippan är... ):
    hon visste inte om att hon inte fick säga till mig...

det är ju inte hennes fel men blev så otroligt lessen...
    min syster har verkligen arbetat hårt med att vilseleda mig och jag hade inte en aning...

min syster blev ju också lessen då hennes hårda arbete försvunnit... men men...

• Svar på tråden lessen, fick veta möhippedatumet...
  • EnaOline

men kan inte de byta datum?

• Hallonmums

nä de är så få dagar som passar kvar och en har redan visst bokat flyg...

• harthurs

Va trist! Va dum jag skulle kanna mig som sa det..
    Men du ska se att det blir en toppendag iaf!!
    Vem vet, de kanske andrar datum..

• fromheretoeternity

Vänta du, de kanske ändrar datum utan att du vet om det!
    Man kan aldrig vara säker på någonting när det gäller möhippor:)

• Hallonmums

får hoppas på nått sånt och bli överraskad.. vet blir säkert tppen, det är bara det att jag är sånt kontrolfreak jämt och nu visste jag inget och det kändes så skoj =)

• FruRålin080808

Du får se det som ett plus att veta om det så kan du ju skriva in det i agendan;)

• dfk

Eller så sa hon så för att vilseleda dig och din syster med?

• Majsis2008

Jag visste med om när min möhippa var. Men tro mig, du kommer vara så nervös dagen innan så du kommer inte kunna sova...sen är man nervös för du vet ju bara datumet, men du vet ju inte vad som kommer hända...och du kommer ha minst lika trevligt

• Duchess

Visst kan det vara lite tråkigt att veta datumet om man vill att möhippan ska vara en överraskning. Samtidigt tycker jag att du verkar ha mycket att vara glad över!

Du har en syster och goda vänner som har planerat en möhippa åt dig, och ni kommer säkerligen att ha en härlig dag ihop. Jag har läst flera trådar här på BT från tjejer som faktiskt inte fått någon möhippa alls, trots att de längtat efter en sådan.

Så var inte ledsen. Du har mycket att vara glad för

• Hallonmums
    Duchess skrev 2008-05-14 08:58:49 följande:
    Visst kan det vara lite tråkigt att veta datumet om man vill att möhippan ska vara en överraskning. Samtidigt tycker jag att du verkar ha mycket att vara glad över!Du har en syster och goda vänner som har planerat en möhippa åt dig, och ni kommer säkerligen att ha en härlig dag ihop. Jag har läst flera trådar här på BT från tjejer som faktiskt inte fått någon möhippa alls, trots att de längtat efter en sådan. Så var inte ledsen. Du har mycket att vara glad för
    Helt jkart ska jag vara glad. Blev bara så lessen när syrrans arbete försvann. Hon var också lessen. Men tar nya tag och ser himlans fram emot helgen nu =)
Svar på tråden lessen, fick veta möhippedatumet...