• Hallonmums

lessen, fick veta möhippedatumet...

En tjej råkade säga när möhippan är... ):
    hon visste inte om att hon inte fick säga till mig...

det är ju inte hennes fel men blev så otroligt lessen...
    min syster har verkligen arbetat hårt med att vilseleda mig och jag hade inte en aning...

min syster blev ju också lessen då hennes hårda arbete försvunnit... men men...

• Svar på tråden lessen, fick veta möhippedatumet...
  • Hallonmums

nä de är så få dagar som passar kvar och en har redan visst bokat flyg...

• Hallonmums

får hoppas på nått sånt och bli överraskad.. vet blir säkert tppen, det är bara det att jag är sånt kontrolfreak jämt och nu visste jag inget och det kändes så skoj =)

• Hallonmums
    Duchess skrev 2008-05-14 08:58:49 följande:
    Visst kan det vara lite tråkigt att veta datumet om man vill att möhippan ska vara en överraskning. Samtidigt tycker jag att du verkar ha mycket att vara glad över!Du har en syster och goda vänner som har planerat en möhippa åt dig, och ni kommer säkerligen att ha en härlig dag ihop. Jag har läst flera trådar här på BT från tjejer som faktiskt inte fått någon möhippa alls, trots att de längtat efter en sådan. Så var inte ledsen. Du har mycket att vara glad för
    Helt jkart ska jag vara glad. Blev bara så lessen när syrrans arbete försvann. Hon var också lessen. Men tar nya tag och ser himlans fram emot helgen nu =)
  • Hallonmums
    Majsis2008 skrev 2008-05-14 08:51:07 följande:
    Jag visste med om när min möhippa var. Men tro mig, du kommer vara så nervös dagen innan så du kommer inte kunna sova...sen är man nervös för du vet ju bara datumet, men du vet ju inte vad som kommer hända...och du kommer ha minst lika trevligt
    Är ju lite rädd just för det. Att jag kommer vara så himla nervös :D
  • Hallonmums
    stenbruden skrev 2008-05-14 16:57:49 följande:
    Hippan var ett minne för livet! Ha bara SKOJ!!! Jag blev jätterörd över att mina vänner hade fixat så fint och kul bara för min skull... Njut av hela dagen, du kommer ändå att garva gott åt dina pinsamheter efteråt, om det nu blir några.................................
    det låter toppen =) ska verkligen njuta av dagen nu =)
  • Hallonmums

Jag är skit glad nu för helgen. Har bestämt mig för att göra saker på fredag, som att dusha, fixa nya linser(de gamla är så dåliga), äta bra, in handla en rejäl frukost, så jag är beredd för allt. Nu är jag bara så rädd för jag känner mig lite lite krasslig men massor av the och vitaminer borde fixa saken =)

Tack alla tjejer för alla uppmaningar, det känns härligt när man läser inläggen. Tackar

• Hallonmums

väntar med spänning... huja tiden går så skta nu när jag vänter... har tyvärr fått besök av fru röd.. typiskt men men bara att packa ner lite saker är jag på hugget. Fick veta att även mamma varit med och planerat och hjälpt till. Hmmm vad kan hända... lovar att återkomma =)

• Hallonmums

hej hej....
    blev lite sjuk efter möhippan.
    därför lite slö på att uppdatera...

Jag hade en underbar möhippa.
    Vid 09,00 kom lillasyster och hämtade mig.
    Jag fick kartor som jag skulle följa. Vid varje kartas slut stod en kompis.
    Tillslut hade jag samlat på mig 9 kompisar och en kjol, tröja och slöja =) På tröjan stod det Malin hjärta Robert, 7:e juni.

Det blev en massa fotografering med olika utstyslel som jag inte fick se tyvärr. de ska jag visst få se på bröllopet =)
    en av dem var i allafall invirrad i papper vid vägen och i bikini(var ca 0+ grader ute)

Jag fick prova på att köra pansarvagn =) alla tjejerna åkte med. Pilbåge och klappa indianhästar. Massor av lekar som vi bara älskade.

På kvällen åt vi gott och alla mammorna lämnade av sina bebbiasr (3st) de hade hyrt ett hotellrum och vi hade lekar och fixade oss. Sedan blev det utgång på hotellet. Jag med slöja och kjol =) Tjejerna hade även önskat en sång åt mig, älskade ängel kl 00,00. Många for vid 02,00. Men vi var tre tjejer, jag, Jonna och Carro som fortsatte. Vi hamnade på efterfest hos några grabbar. Vid 06,00 väntade jag och Carro på taxin hem.

06,25 gick jag ut med hunden och i säng. GRYMT skoj =)

• Hallonmums

tack tack =)

Jag måste säga att jag trodde att jag också skulle vara jätte trött men det var sånt adrenalin när jag inte visste något om dagen =)

• Hallonmums
    blommisen skrev 2008-05-22 22:34:55 följande:
    jag tror det är en bluffFör ALLA vet att man inte säger datumet till bruden När har dom sagt att det ska vara? du får det kanske t om innan det påstådda datumet
    häng med nu i svängarn =)

Precis som Anja skrev det har redan varit....
    å det var ju så roligt... nu ska killen oxå på svensexa...
    han vet dock inget... hihih
  • Hallonmums

det var så skojigt...
    tänker ännu på det...
    tack alla ni som peppat mig.
    det är så härligt med glada medbrudar.

min M2B skulle haft i dag men tyvärr kraschade det med en viktig fotbollsmatch han skulle spela. Men de ändrade de till nästa helge. Härligt. Nu är det bara två veckor till vårat bröllop =)

Hur är de för er har ni haft någon möhippa????

Svar på tråden lessen, fick veta möhippedatumet...