Inlägg från: Tjolinti |Visa alla inlägg
  • Tjolinti

Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 2

Hej :)
    Ska gifta mig den 16de Maj nästa år. Kyrka, lokal är bokat. Klänning och skor ät köpta. Eller klänningen är beställd och på väg hem. Tror inte jag rör mig jätte mycket i vikten. Knyt i ryggen så jag har råd att gå upp eller ner. Helst ner :P Min sambos kläder är också beställda o håller på o sys. Har handlat kläderna på Södra Högtidskläder i Malmö. Super bra service tycker jag. Visste verkligen vad dom snackade om.

Lokalen blev söderslätts Bygdegård. Nöjd med det, men jag har lite problem nu med hur jag ska piffa till den. Var inne på fiberduk men vet inte riktigt hur jag ska fästa det i taket :S...

• Tjolinti

så oseriöst att inte ens dyka upp :S

jag har ett annat problem. Jag o min sambo vill göra annorlunda dans som våran första. Då var vi ille på dirty dancing. lyftet där i slutet kommer aldrig att fungera. hahaha. Sambon är för svag o jag väger för mycket. o lite alkohol på det så e det stor skaderisk. då finns möjligheten att han kan ju bara ta upp mig i famnen o snurra runt lite. jätte trevligt men nu ska jag ha en underkjol på mig. antagligen med stålskenor då. hmmm???? hur F*N gör man nu det då. kommer det går bra ändå tror ni?

Svar på tråden Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 2