Inlägg från: Jennzy |Visa alla inlägg
  • Jennzy

Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 2

Vi kommer gifta oss den 8/8-2009. Vigseln kommer hållas i S:t Matteuskyrkan i Malmö och festen kommer hållas på Margareta Paviljongen. Känns bra att ha bokat det även om det är lång tid kvar.

Vi har även fixat brudtärnor och bestmen.

Har börjat fundera lite på blommor och klänning men inte så mycket. Annars har vi inte gjort något direkt aktivt i våra bröllopsplaner =)

Men det ska bli riktigt härligt. Längtar verkligen.

• Jennzy

Jag lär inte behöva sy upp min klänning då jag är 185 cm lång =) Kommer nog ha svårare för att hitta en som verkligen är riktigt lång =)

Talulah skrev 2008-08-04 11:49:40 följande:
    Ingen annan än jag som ska sy upp klänningen?
  • Jennzy

Romantica ligger på Bergsgatan. De är verkligen super trevliga. Var där förra året när jag fick äran att vara tärna åt min bästa kompis. De hjälpte henne verkligen att hitta drömklänningen. Hon blev riktigt vacker utan att bli ruinerad =)

Verkar inte som om någon gillar Cinderella vid Hansa. Kommer inte gå dit där själv. Var där förra året och vi gick nästan direkt på grund av röran och att de var så otrevliga och ohjälpsamma.

GladaEmma skrev 2008-08-04 11:47:59 följande:
    Var ligger Romantica?De vid Hansa gillar inte jag heller - butiken känns så rörig oxå!
Svar på tråden Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 2