Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 2
Självklart =) Välkommen! Hur går planerandet?
Självklart =) Välkommen! Hur går planerandet?
Hur går det för er alla? Själv funderar jag på att börja titta efter klänning snart =)
Så sant så - jag lär oxå vänta tills det är lite "normalare" värme ute. Man vill ju inte vara allldeles klibbig när man ska prova!
Jag har surfat runt en massa och har väl mer eller mindre bara kommit fram till att jag inte ska ha en "gräddbakelse" utan en enkel klänning =) Du då?
Självklart =))) Vi funderade oxå på Söderslätt ett tag, men det blev Kyrkheddinge istället...
Jag vill ha en vit - men inte vitvit, utan kanske lite snövit eller nått...om du förstår vad jag menar...
Jag har fastnat lite för Maggie Sottoro så jag ska se om jag hittar nått här hemma, annars så ska jag till New York i höst så jag ska leta lite där oxå tänkte jag.
Tihi vi hade nog kunnat prova klänningar ihop - samma klänningar :P
Helen och Johan skrev 2008-08-01 15:47:02 följande:
Nä det blev inget för min del heller - får väl försöka boka in det nästa lördag eller så...
Har ni några tips på butiker i Malmöområdet kanske?
Stackars Skåne09 som lyckats dra på sig halsfluss - krya på dig!
Var ligger Romantica?
De vid Hansa gillar inte jag heller - butiken känns så rörig oxå!
Jag lär behöva sy upp min - är alldeles för kort för en "normal" klänning =)
hahaha... antar att du menar sy upp - alltså custom made?! hahaha dumma jag!
Jaha så den butiken heter Romantica =) Har åkt där förbi många gånger och tänkt att "dit in måste jag", så där ska jag absolut titta in sen =)
Åh så kul att du hittat klänning! Underbart!
Jag var inne i Lund på en utförsäljning igår. Damen som hade butiken var hur otrevlig som helst så jag gick ut lika fort som jag kommit in.
Ska försöka sluta i tid i morgon så jag kan köra till Staffanstorp och titta där. Finns en butik som ska ha mycket. Sen i helgen ska jag nog till Palm och Romantica här i Malmö...
Det finns en tygaffär i Staffanstorp som jag har för mig är bra.
Tygmarknaden
Kontaktperson: Edel Larsen
Kastanjevägen 17G
245 44 Staffanstorp
Telefon: 046-25 77 11
E-post: info@tygmarknaden.se
Hemsida: www.tygmarknaden.se
Shit - upptäckte att butikerna inte har öppet på lördag ju... =(