• pollie

Hjälp med val av ringar!!

Hej alla brudar!

Jag är ny här på sidan och har äntligen fått JA av min sambo. Trodde aldrig han ville gifta sig men på vår 10-årsdag slår vi till.

Vi är ännu inte förlovade och ska göra det i samband med vigseln då vi ska rymma iväg utomlands. Nu till min fråga, vad ska jag ha för ringar??

Jag vill ha stenar i både förlovnings- och vigselring. Jag har lagt upp några ringar som jag gillar i mitt galleri, ni får gärna kika på de och säga vad ni tycker passar bra ihop!

Kram kram!!

• Svar på tråden Hjälp med val av ringar!!
  • pollie

Tack för alla svar!

Maja74: Tack! Nej, jag har ännu inte tittat på dem "live" men måste nog göra det snart. Du har så klart rätt i att de kan se helt annorlunda ut i verkligheten samt PÅ fingret.

På tal om att titta på dem på riktigt, vet ni om någon bra affär i Stockholmsområdet som har ett stort utbud av Schalins ringar? Jag var nämligen in i en av de vanliga (Guldfynd eller nåt liknande) och de hade nästan inga modeller alls. Jag vill gärna kika på alla!

• pollie

Kanske ska tillägga att jag vill ha ringarna i vitt guld!

• pollie

Bella 81: Tack för svaret. Jag är inte heller så förtjust i rött guld, utan jag vill ha ringar i vitt guld. Men kunde tyvärr inte hitta bilder på alla i vitguld.

Svar på tråden Hjälp med val av ringar!!