• Brud-08

Toa korg

Har ni några tips på vad man kan ha i toa korgen,

kommer göra en för killarna och en för tjejerna.

• Svar på tråden Toa korg
  • EvelinaK

Ska man har en toa korg på killarnas toalett också???

• haennish

Man kan gå till ställen som säljer parfymer och fråga om man kan få lite prover också... Eller kanske köpa billigt.

• Brud-08

Ja på killarnas, har vi tänk lite cigarrer, kill parfym och lite så..

Kul med alla idéer..

• becky79
    Anettan73 skrev 2008-05-15 10:37:51 följande:
    [citat]
    mascara, lipsyl

Jag rekomenderar inte mascara i satsen, av hygienska skäl. Anv. någon annan samma efter en annan, kan detta leda till svåra ögoninfektioner. Ska mer än en anv. samma så måste du ha rengöringsmedel också i satsen så den som anv. mascaran rengör borsten innan dom stoppar tillbax den. Eller köp flera st så dom får ta den ifall dom anv. den (risken är ju att dom tar den bara för att dom är gratis).
    Lipsyl, ta en som man tar med fingrarna eller så får du köpa en hel del vanliga....

All flytande smink, kan leda till infektioner, vore ju tråkigt att någon fick ett dåligt minne fr ert bröllop.
    (men det varnar jag bara om för att jag är makeupartist)

Men tanken var jätte gullig!
  • Långö2008

Bra idè med toakorg! Tänk vad glad man blir när folk kläcker saker man inte tänkt på

• Nalle Puh 40

Var på bröllop i lördags och hade gett vad som helst för en tandpetare eller tandtråd efter att ha ätit ananas

• Brud-08

Gud vad glad jag blir av alla era ideer.

becky79 - inge vidare kul med en ögoninflamation.. så tack för upplysningen.

• grabbarna

nu är jag en sån trist människa som ber er överväga det här med parfymprover,visst det är en kul grej men risken att det kommer dofta parfymeri och att flera gäster blir sjuk är hyfsad stor....

själv får jag migrän av vissa dofter och folk kommer ha nog med parfym, rakvatten på sig så det räcker så ngr doftprover kan vara det som tippar en allergiker över kanten och in på akuten vilket känns lite onödigt

• konichiwa girl

grabbarna: Tack för det inlägget. Jag tänkte på det men orkade inte ta den diskussionen.

• Anettan73
    becky79 skrev 2008-05-15 17:05:15 följande:
    [citat]mascara, lipsylJag rekomenderar inte mascara i satsen, av hygienska skäl. Anv. någon annan samma efter en annan, kan detta leda till svåra ögoninfektioner. Ska mer än en anv. samma så måste du ha rengöringsmedel också i satsen så den som anv. mascaran rengör borsten innan dom stoppar tillbax den. Eller köp flera st så dom får ta den ifall dom anv. den (risken är ju att dom tar den bara för att dom är gratis).Lipsyl, ta en som man tar med fingrarna eller så får du köpa en hel del vanliga....All flytande smink, kan leda till infektioner, vore ju tråkigt att någon fick ett dåligt minne fr ert bröllop.(men det varnar jag bara om för att jag är makeupartist)Men tanken var jätte gullig!
    Ja d e sant med mascaran... Tänkte på det när jag skrev det men men ...

Lypsylet tänkte jag att man kunde lägga några stycken ju....

Jag har en si sådär 15 st med reklam på... Som jag fått via jobb... Som jag nog kommer att lägga i...
  • Anettan73

Ett tips till är bomullstops... Mascaror kan rinna mm mm mm
    lättare att använda det istället för papper..

• Anettan73

Handkräm... Alla har inte det i sin väska... JAg är en som alltid har det då jag har jätte torra händer .

• Anettan73

Mi och Nez skrev 2008-05-15 10:39:12 följande:

Själv är jag nog mest inne på en uni-sex korg Förslag på innehåll:*skoskavsplåster*huvudvärkstabletter*extra strympebyxor/stay ups*Spray deo*parfymprover (till både männen och kvinnorna)*tandtråd/tandstickor*minttabletter*sykit*handkrämVad tänker du själv?
    Såg du redan skrivit handkräm.

Alergi tabl... Vet ej hur det blir om man dricker alkohol... Men d e kassat om allergin kommertill och man glömt tabl hemma.
    Kam eller borste har säkert någon med skrivit...
  • Kärlek ger näring åt själen

Samarin!! Det är nästan ett måste för mig o min m2b Får nästan alltid halsbränna och det kan vara bra och ha Det finns ju både som tuggtablett med mintsmak o med persiko/citronsmak (som man blandar ut)

• Nalle Puh 40
    Anettan73 skrev 2008-05-16 09:59:30 följande:
    Handkräm... Alla har inte det i sin väska... JAg är en som alltid har det då jag har jätte torra händer .
    Kul med någon mer som ALLTID har handkräm med sig, är totalt beroende av det...
  • Brud-08

Haloj!!
    Nu är man gift och kan bara säga att toakorgen var så himla uppskattad bland mina gäster!!

Lycka till!! till er som har det kvar.

• Lövings

Jag vet inte om det står i tråden men
    skoskavsplåster kan juh behövas..
    Många har säkert nya skor på sig.=)
    inklusive jag som brud=)

• Humlan66

Tandtråd
    kam
    borste
    kondomer
    näshandukar
    handkräm
    lypsyl
    våtservetter ( så man kan frächa upp sig )
    sen kan det ju stå en liten fin blomma och ett ljus på toan

Svar på tråden Toa korg