Toa korg
Har ni några tips på vad man kan ha i toa korgen,
kommer göra en för killarna och en för tjejerna.
Har ni några tips på vad man kan ha i toa korgen,
kommer göra en för killarna och en för tjejerna.
Ska man har en toa korg på killarnas toalett också???
Man kan gå till ställen som säljer parfymer och fråga om man kan få lite prover också... Eller kanske köpa billigt.
Ja på killarnas, har vi tänk lite cigarrer, kill parfym och lite så..
Kul med alla idéer..
Bra idè med toakorg! Tänk vad glad man blir när folk kläcker saker man inte tänkt på
Var på bröllop i lördags och hade gett vad som helst för en tandpetare eller tandtråd efter att ha ätit ananas
Gud vad glad jag blir av alla era ideer.
becky79 - inge vidare kul med en ögoninflamation.. så tack för upplysningen.
nu är jag en sån trist människa som ber er överväga det här med parfymprover,visst det är en kul grej men risken att det kommer dofta parfymeri och att flera gäster blir sjuk är hyfsad stor....
själv får jag migrän av vissa dofter och folk kommer ha nog med parfym, rakvatten på sig så det räcker så ngr doftprover kan vara det som tippar en allergiker över kanten och in på akuten vilket känns lite onödigt
grabbarna: Tack för det inlägget. Jag tänkte på det men orkade inte ta den diskussionen.
Ett tips till är bomullstops... Mascaror kan rinna mm mm mm
lättare att använda det istället för papper..
Handkräm... Alla har inte det i sin väska... JAg är en som alltid har det då jag har jätte torra händer .
Mi och Nez skrev 2008-05-15 10:39:12 följande:
Toppen, någon mer??
Samarin!! Det är nästan ett måste för mig o min m2b Får nästan alltid halsbränna och det kan vara bra och ha Det finns ju både som tuggtablett med mintsmak o med persiko/citronsmak (som man blandar ut)
Haloj!!
Nu är man gift och kan bara säga att toakorgen var så himla uppskattad bland mina gäster!!
Lycka till!! till er som har det kvar.
Jag vet inte om det står i tråden men
skoskavsplåster kan juh behövas..
Många har säkert nya skor på sig.=)
inklusive jag som brud=)
Tandtråd
kam
borste
kondomer
näshandukar
handkräm
lypsyl
våtservetter ( så man kan frächa upp sig )
sen kan det ju stå en liten fin blomma och ett ljus på toan