• Vidalila

Hur kommer era mammor och makar överens?

Tråkigt att höra ts *kram*...för mig är det helt annat. Min m2b är typ bästis med min mamma. De står t.ex. och smider planer på IKEA ang bröllopet och delar helt sonika på kostnaden för 136 meter tyg, medan jag snällt får stå med kundvagnen brevid och lasta.

Min mamma har också en tendens att alltid ta min m2b parti när hon anar det minsta bråk mellan oss och väser till mig att jag inte ska skälla så på honom. Utan att ha den minsta aning om vad vi pratat om...

Min m2b kan också helt plötsligt skratta åt nåt min mamma sagt, föreslå en söndagsmiddag eller bara prata om mina föräldrar. Samtidigt kan han klaga ibland på att jag är så mammig! Men hon är ju verkligen underbar.

Min pappa är väldigt stolt över min m2b och mig, och tar min sambos råd på blodigt allvar. Min mormor skryter om oss inför alla sina vänner och tycker vi är såååå duktiga...

Ang mitt förhållande med hans föräldrar så fullkomligt älskar jag dom. De är så fina och vi har verkligen en trygg och kärleksfull relation med mycket pussar och kramar. De är som en andra familj för mig!

• Vidalila

Men usch! vad gjorde era mammor, ts och 20080301?

Svar på tråden Hur kommer era mammor och makar överens?