SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
jag kollar bara in just nu...
jag kollar bara in just nu...
KUL!
Frågade min blivande man vad han tyckte vi skulle ha för låt? På cd antar jag att vi fixar!till vigseln.
Han sa så här:
-Ja, det är ju solklart,det finns bara EN låt vi kan ha!
O det var så klart den jag ju också tänkte!! "se på mig" m Jan johanssen.det är ju VÅR låt..........Skönt o kul bara att vi var överens!! .
Måste fixa pass till barnen.Helst SNART så nåt blir gjort!
O låta brudbutiken sy upp klänningen en bit!
Insåg också att jag har rabatt på guldfynd till den 3 juni,så nästa lördag far jag dit o fixar vigselring o nåt annat fint smyckesset.
Tänkte köpa en "smycka ring" men den var lite väl dyr...Så jag väljer det näst bästa.Är inte så hemskt "petig" m sånt materiellt.........annat betyder mer för oss.
kärlek08-jag ska satsa på tubliknande sak som maginhållare!!
o bara axelbandslös BH.
O en enkel/fin trosa.
ingen korsettak,de håller in magen för lite........
efter 3 barn är det lite "sladder" där att ta in.
Här i norrbotten kommer det snö lite varje dag! Det är kallt.......
snart fru wennerström-ja,visserligen är vi ju vana snö.Men inte i slutat av maj i normala fall.......men men,vi hoppas att värmen kommer.Än finns inte björklöv eller nåt som blommar alls.Så man börjar längta efter lövsprickningen!!
Hm...ja,jag har gått ner några kilon,för att vara fin i brudklänningen,men efter 3 barn o då var jag dessutom STOOR,så har jag sladder på magen kvar.O det går INTE bort av att gå ner i vikt,kniven måste fram,O det vill jag inte.Så det blir att införskaffa en slags maginhållare . Funkar med,bara man ser fin ut!
troll1- tycker inte du behöver bjuda honom o flickvännen......inte ens säkert han blir lessen,vissa i den åldern tycker väl inte bröllop åt nån kompis mamma är så himla festligt?!
Jag började undra om man måste ge vigselförättaren/prästen vigselblanketten,o hindersprövningen nåt tag INNAN man gifter sig? eller gör man det bara minuterna innan liksom??
vi ska ju gifta oss i en annan stad...
matildao niklas-tja bäst är väl att ringa vigselförättaren o fråga-hon vet ju! Men tack.