SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
skonie-GRÖN?? hur då? vad för blommor är gröna?
skonie-GRÖN?? hur då? vad för blommor är gröna?
skonie-aha,okej.........har sett de där "bollarna" du nämner..vet ej va de heter ...men gröna rosor,nejlikor o hortensia har jag aldrig sett?
när ska hindersprövningspapprena komma tillbaka??
Lämnade in FÖRRA lördagen......Så det är ju över en vecka sen.
Börjar fundera om den kommit bort i posten? Men,den kan ju komma imorgon med...för idag kom inget.
vit ros-ja då man verkligen LYSSNAR på texten i Annies song så ÄR den fantastisk!!
NU kom hindersprövningsintyget!
O biljetten till vår resa-bara betala 35000 nu......
janedoe-bra att de mesta var positiva reaktioner!!
INATT hade jag min första mardröm om bröllopet!!
"...sprang o sminkade mig,samtidigt som mannen skulle knyta klänningen.O vi hade inte fixat blommor heller...o de hade inga gerbera? så jag var tvungen ta rosor ,o fotografen kom inte heller...så vi var tvungna ta kort själva,med hjälp av nån bara.
Ja,jag vet inte allt-vår cdskiva hade vi inte heller tagit med.."
Fy vilken jobbig dröm!!
Dessutom sov jag inte mycket pga en son med öroninflammation-så jag vaknade m rejäl huvudvärk idag.
ugla-om du menar från smyckas seroe? Nä,inte på nätet ,bara i deras butiker!
13 juli idag-
2mån +2 dar till vi gifter oss!!
Vi har semester nu o är med husvagnen! barnen har badat o så....NU är vi hem o badar upp barnen igen,tvättar kläder o ska fara igen imorgon.
Kul men jbbigt med tre barn...alla vill åt olika håll .Puh!
Jaja,börjar längta SÅ till cypern nu!Är så kallt här...Hoppas på VÄRME då!
Måste bara hitta kläder till blivande mannen,o barnen.
jag o dottern har!
Annars är det mesta klart-ska boka til på make up store bara nån gång,o fålla upp klänningen!
TOKLÄNGTAR nu!!
jag tycker en gästpresentation är jätteviktig!! var på ett bröllop igår.o kände typ ingen mer än bruden!!
DÅ känner man sig LITE "bortkommen"! men ändå glad att vara bjuden!! det tar man som en enorm komplimang!! o det erkänner liksom vänskapen!!
hehe,men en gätpresentation eller dyl är jättebra!!!
JAG är så himla glad att slippa planera för bordsdekorationer o bordsplaceringar!! hehe-tycker INTE alls sånt är kul.
Då vi ju är i utlandet bara m oss själva o våra tre barn,så går vi bara o äter antingen på vårt hotell eller på närliggande resturang! Härligt...
Känner att vi har NOG att fixa med,bara med präst/alla papper,o fotograf o sånt,att finna en blombutik o köpa en bukett mm......
Frisör får jag se,om jag fixar själv håret eller går till frisör vet ej än.
Bra att alla får SINA bröllop så som man själv önskar .
Roligt att en till ,cachou,vigs samma dag som jag.Har känt mig så ensam .....
Har i alla fall mailat prästen i ayianapa nu.Om hur en vigselcermoni kan gå till? alltså om de har nån slags "mall" eller om det är HELT individuellt......Får väl svar så småningom.
Börjar längta nu som en tok!!
allt är klart!
Ring
klänning
hindersprövning o passen
kläder till barnen
kläder till mannen
underkläder till mig
smycken
vigselförättare o präst
fotografen!
vet inte om jag måste fixa nåt mer?
Vi vet vilken typ av bukett vi ska fixa,ev frisör...
Längtar såå!!
ankan80-första förslaget tycker jag!!