Inlägg från: Ankan80 |Visa alla inlägg
  • Ankan80

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Är det i midjan det fattas kanske du kan prova med korsett?

Snart fru Wennerström skrev 2008-05-18 22:16:57 följande:

hela situationen gör mig bara osäker, så nu kör jag frebrilt på crosstrainern för att slippa köpa YTTERLIGARE en klänning, för jag älskar vekligen klänningen jag har nu, sedan blir det för kostsamt att köpa en till då jag inte fått min första såld än, och för det tredje blir m2b gaaaaalen på mig.
  • Ankan80

Aha...då blir det svårare...

Snart fru Wennerström skrev 2008-05-19 09:35:02 följande:

nej, i midjan, vid dekorationerna på klänningen går den igen, men det är ganska precis efter det som det tar stutt.
  • Ankan80

Japp, får se vad som sker.
    Annars kanske jag får ha båda

Snart fru Wennerström skrev 2008-05-19 09:49:04 följande:

ankan; du har också din till salu va?
  • Ankan80

Allmänt svårt att bestämma mig
    Finns ju så många fina. Såå svårt att välja bara 1 .
    Den jag har passar perfekt, så det är inte det.

Snart fru Wennerström skrev 2008-05-19 10:37:31 följande:

ok, får man fråga varför det blev 2 köp för dig?
  • Ankan80

Har ni rätt porto på?
    Det var min värsta mardröm att jag satt för lite. Kontollvägde det på jobbet = 22 g. på utlämningsstället 18 g. Tydligen var det senaste rätt för det kom fram.

• Ankan80

Idag har vi fått vår hindersprövning och vigselbevis att ge till prästen

• Ankan80

Åhhh...var på bröllop i helgen. Hur nervös blir man inte nu. Nästa gång är det vi som står där framme. Blir helpirrig

• Ankan80

Det blir nog jättebra med skorna. De kommer ju bara skymtas under klänningen.
    Känns det bara bra för dig så är det nog ok.

På det bröllopet jag var på så blev maten så himla utdragen. Hoppas det inte blir så för oss. Det är ju dansen som är roligast!!!

Brukar man först börja dansa o sen blir det avbrott med tårta eller hur gör ni?
    På det vi var på så hade de tårtan direkt efter maten. Det var iofs buffé men utan efterrätt.

aprilsolen skrev 2008-05-26 16:32:50 följande:
    Möhippan låter jättefin Lanovia! Jag hippade min bästa vän förra helgen, hon gifter sig i juli, och blev själv alldeles rörd "tänk att min bästa vän ska gifta sig". Kände mig lite som en gammal, sentimental moster Ankan80: sådär kommer det bli för mig också. Jag ska på ett bröllop om två veckor och ett om en dryg månad. Fast jag tänker att det är tur att jag får se hur det "ska" gå till, känner mig som värsta bröllopsamatören...Och så har jag köpt skor! Hur svårt är det inte att hitta rätt nyans! Är det viktigt att skorna och klänningen är samma nyans?? Nu är skorna lite mer beige-vita än klänningen och det borde väl vara ok, eller?
  • Ankan80

Min M2B har exakt samma inställning till strippor, så jag är inte ett dugg orolig för det.
    Han har nog tom hotat med att de inte får komma på bröllopet om det blir så
    Det kommer också bli vår bestman som skall fixa svensexan så jag tror det kommer bli bra
    Har också kompisar som säkert skulle vilja ha strippor, men det är för att DE vill. Men hallå, det skall ju vara brudgummens dag. *suck*

lanovia 08 skrev 2008-05-27 08:39:58 följande:

FoxyLoxy vad roligt att veta när svensexan blir av. Jag hoppas att jag kan lura sambon lika bra som han lurade mig.Jag skall nog ta ett snack med sambons bror snart och se om han börjat fundera på den ännu. Jag ser helst att det blir han och min bror (de som är bestmen) som håller i det. Av den enkla anledningen att jag inte litar helt på alla hans vänner. De är jättesjyssta och trevliga men jag är faktiskt lite orolig för vad som skulle hända om det bara var grabbgänget som skulle hålla i den. Bara jag som känner lite oro inför svensexan?har ialla fall kommit fram till att jag inte tänker bry mig om det blir strippa. Jag gillar inte strippor och tyckte ett tag att om du får en strippa så får du minsann gå därifrån. Men nu har jag insett att det räcker för mig att veta att han absolut inte vill ha en strippa och bara tycker det skulle vara löjligt och äckligt. Det är helt enkelt för mycket begärt från mitt håll att han bara skall dissa kompisarnas planering och gå därifrån, tycker jag.
  • Ankan80

Hihi...japp välkommen till klubben som sagt

Troll1 skrev 2008-05-27 10:14:32 följande:
    Varför velar jag med klänningen nu?? Har sett en annan som kanske skulle bli bättre på mig? Jag har ju redan en....
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)