SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
bra bra lanovia!!
Detta gjorde du bra.. minst lika bra som jag
äckling;
är det några specifika det står emellan?, oftast brukar man falla mest för ett visst antal bara..
bra bra lanovia!!
Detta gjorde du bra.. minst lika bra som jag
äckling;
är det några specifika det står emellan?, oftast brukar man falla mest för ett visst antal bara..
äckling; jag kom på en låt åt dig ... "lyckorus" med elin sigvardsson.. de e fin
jaha, ja du ser, man glömmer fort, för det mindes inte jag .. hihi.. ja den är verkligen fiin .. vi tycker det finns alldeles för många fina låtar som man skulle vilja ha med, men man kan ju inte ha alla .. tyvärr. Vi har redan 3 st och en dikt till vigseln. Resterande önskelåtar får vår solist sjunga under festen, då vi skall ha karaoke .. kommer bli suuperbra tror vi!
träffade föressten vår präst idag när syrran konfirmerades, han skall ringa oss i veckan för att boka in en tid för träff hos oss nu i början av juni .. skall bli spännande .. allt klarnar mer och mer
Kexxet;
haha näe vi har snart inte mycket kvar .. *fniss*.. jo, vi skall boka för tårta och skjuts, göra klart programmen, inhandla lakan/gardiner och vaser/kvistar. + lite småpill, sånt som bara är kul, sen är allt färdigt .. vi ville få så mycket som möjligt färdigt nu innan sommaren då vi båda kommer jobba mycket, å då kan det vara skönt att bara sa sånna här "småpillerillsaker" kvar att göra.
Matildaochniklas;
jjaha, va skoj, vad är skillnaden mellan dessa båda frackcoat's då?
oj oj, va septemberbrudar!!!.. va kuuul .. hm hur många är vi nu den 6:e?.. shit 27 st!!!!.. oj oj, va många berättelser vi ska få läsa av varann
ok, snyggt! låter ungeför som m2b's frackcoat!
ok. jag tycker självklart att man kan ha det till en kostym, det piffar upp det hela lite mer och gör att det ser lite festligare ut !
fick ett tips idag av vår toastmadame. Hon berättade att då hon varit toastmadame på andra bröllop/fester så har det ofta uppstått bekymmer/missförstånd om vem toastmastern/madameen har varit, och hon ville därför att jag skulle göra en skylt åt henne, där det står toastmadame och namn..
behöver tips på hur man skulle kunna göra den? vad tror ni om att göra liknande våra placeringskort?.. och att man sedan laminerar skylten så den tål väta OM det skulle regna?..
ja men suuuper! precis en sån skulle vara jättebra! för det är på bröstet hon skall ha den .. japp jag inboxar dig
hihi, vi gör med (mest jag) våra program själva, skulle aldrig våga lämna något sånt till ngn annan, precis som dekorationen av lokalen mm mm. Men PRECIS som många av er andra skulle det vara bra om dem ngn annan gav tillfället, eftersom jag alltid måste ha kontroll på allt, och stressar upp mig för nada!..