Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

haha jaaa, de lät kul.. *fniss*
    ja precis det här med tipsrunda har ju alla, men det kan ju inte vi utnyttja .. vi ska iaf ha ett pussel, håller på å gör ett pussel av vår presentationsbild som jag ska klippa i lika många pusselbitar som det är gäster, så tänkte vi att dom kan få bygga ihop de sen tillsammans, kan vara lite roligt. kan vara kul å ha som minne sen också ..

• Snart fru Wennerström

jättebra idéer ni kommer med .. vi ska prata med vår toastmadame får se om hon har några tips! .. har gjort färdigt pusslet iaf.. haha gästerna kommer få jobba vill jag lova, undra om de ens får ihop det.. *fniss*

• Snart fru Wennerström

jättefina

fyffy skrev 2008-05-22 21:53:57 följande:
    Nu har jag äntligen lagt in bilder på våra inbjudningar.. jag är så nöjd och vill så gärna visa upp dem :)
  • Snart fru Wennerström

välkommen flowerrose!!

• Snart fru Wennerström

oj va speciellt att din pappa skall sjunga, men va kul .. varken jag eller min pappa skulle klara det, dels för att båda han och jag gråter för minsta lilla, vi kommer vara dem största lipsillarna bland alla, men också för att jag inte skulle vilja höra han sjunga .. haha det skulle INTE låta bra

Ullrika skrev 2008-05-24 11:27:48 följande:
    Min pappa har lovat att sjuna under själva vigseln, nu gäller det bara att komma överens om vad han skall sjunga.
  • Snart fru Wennerström

åh! nu blev jag nyfiken .. du MÅSTE berätta mer sen!!
    hoppas du hade en grymt trevlig dag.. åå ja! jag minns ditt sms .. hur lurade jobbet och sambon dig??
    lanovia 08 skrev 2008-05-25 11:58:47 följande:

Hinner inte läsa allt som har skivits här under helgen nu. Får göra det ikväll.Måste bara berätta: Igår fick jag en möhippa! Shit vad roligt det var och så överraskad jag blev. Även om jag hade mina aningar att det skulle ske snart (om ni kommer ihåg sms:t jag fick för ett tag sedan). Värst är ju att min sambo och hela mitt jobb har totallurat mig.
  • Snart fru Wennerström

hahaha!.. ja va konstigt du .. vu kul att dagen blev så lyckad

lanovia 08 skrev 2008-05-26 08:48:01 följande:

Förresten kan jag säga att jag möte leende arbestkompisar i morse. "Nämen vad konstigt du kom ju inte på festen i lördags". hahaha! Stenlurad var vad jag blev.
  • Snart fru Wennerström

åå, va roligt .. nu måste du visa oss din vackra kreation

äckling skrev 2008-05-25 22:21:35 följande:
    Jag har köpt klännning!!Inbjudningarna skickade.Det händer saker...
  • Snart fru Wennerström

du det undrar jag också, vad är vanligast?

Ankan80 skrev 2008-05-26 16:51:03 följande:
    Brukar man först börja dansa o sen blir det avbrott med tårta eller hur gör ni?På det vi var på så hade de tårtan direkt efter maten. Det var iofs buffé men utan efterrätt.
  • Snart fru Wennerström

oj va här skivs

grattis till alla nya brudar, välkommen .. och grattis till er som fixat klänningen!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)