Inlägg från: linil |Visa alla inlägg
  • linil

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Nu har även jag hittat till den nya tråden. La in ett inlägg i den gamla tråden innan jag såg att det fanns en ny.

Vad tycker ni om att göra festhäftet själva som brudpar?

• linil
    janedoe skrev 2008-05-18 11:47:23 följande:
    Festprogrammet ja... Jag gör det. Åh, för jag måste ha full kontroll! Skitjobbigt! ;)Men å andra sidan blir det så snyggt som jag vill ha det. Och vi lämnar mittenbladet med fyra sidor till toastmasters, "värdinna" och en av tärnorna för att fylla i med övrig info om oss och bilder o så.. kan gå precis hur som helst...
    Det var bra ide att lämna några sidor till andra att fylla i. I vårt fall är det min m2be som vill göra häftet. Jag kan tycka att det skulle varit en överraskning till oss.
  • linil
    Kärlek08 skrev 2008-05-19 12:04:15 följande:
    Jag har lagt inbjudningskorten och hindersprövningen på lådan för tio minuter sedan.... nu blev det plötsligt allvar... wiiii!
    La också hindersprövningen på lådan i helgen och då kändes det väldigt verkligt......nu är det nära....pirrigt.
  • linil
    Kanelisen skrev 2008-05-20 08:25:26 följande:
    Idag är det 4 månader kvar för oss 20 september-brudar, hurra hurra hurra! Eller hjälp hjälp hjälp?!
    Yes, wiiii. Det har pirrat i magen hela dagen idag. Bara 4 ynka månader kvar tills vi är fruar.
  • linil
    äckling skrev 2008-05-20 08:39:39 följande:
    Just nu lite av hjälp hjälp hjälp. Inga kläder bestämda och inte bestämt nåt kring maten. När de bitarna är klara så blir det hurra hurra hurra. Ska nog skicka inbjudningarna i veckan. Har alla ni andra fått iväg era?
    Nej, men jag börjar bli lite stressad av det trots att vi bestämt att vi ska avvakta till juni.
  • linil

Snart fru Wennerström skrev 2008-05-21 10:33:26 följande:

*Fniss*Nu har jag beställt en banderoll med våra namn på, att ha i festlokalen Har även beställt cd/dvd-fodral som vi skall ha till vårt bildspel som vi skall skicka ut som tack istället för tackkort
    Vad festligt med banderoll, var har ni beställt det ifrån?
  • linil
    Skonie skrev 2008-05-21 07:52:56 följande:
    Linil: Ingen brådska vi har inte ens beställt våra kort än.Personligen blir jag hemskt irriterad när inbjudan kommer 4-5 månader innan. En utlandsresa är tex redan beställd 4 månader innan och allt annat är faktiskt flyttbart OM man vill gå på bröllopet. Om man INTE vill gå (ja, det händer faktiskt!) så har man inte en ärlig chans att skylla på något finkänsligt eftersom "man fick inbjudnan i så god tid".
    Jo det är klart. Datumet är ju offentligt ändå så det är nog ingen fara - bara lite bröllopsnerver antar jag.

Vi har inte heller beställt våra kort än.
  • linil

Snart fru Wennerström skrev 2008-05-21 21:37:35 följande:

ja.. från calligraphen.. fanns massa nytt där nu, var ett tag sen jag var in där.. fanns till och med en vägskylt, där det stod typ " kalle & annica's bröllop 6km".. *hihi^^
    Hihi vad roligt!
  • linil

lanovia 08 skrev 2008-05-25 17:50:27 följande:

Visst var det tidigt med hippa, men jag hade ju väntat mig det. Detta är ett gäng som gärna gör en egen hippa utöver den "riktiga". Och i det här fallet så är det studenter och en utav dem flyttar från stan nästa vecka. Så jag hade väntat mig något innan hon flyttade, även om jag inte trodde att det skulle bli igår, jag skulle ju på fest med jobbet!
    Vad kul att du blev så överraskad och det låter ju som du fick en bra hippa.
  • linil
    Kanelisen skrev 2008-05-25 19:51:10 följande:
    Kommer du inte få nån hippa skonie?Jag kommer nog få veta datumet på min, eftersom jag måste åka 60 mil till min gamla hemstad för att de ska kunna hippa mig där...men det gör mig inget, huvudsaken för mig är att jag får ha en mysig dag med mina härliga kompisar!
    Visst är det huvudsaken men det är roligt om man kan bli hippad utan att anar datumet tycker jag - lite läskigt med. jag är ju totalt kontrollfreak och vill veta när allt händer men innerst inne vill jag att de total överraskar mig.
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)