SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
Brud från Finlnad skrev 2008-05-27 10:48:24 följande:
Brud från Finlnad skrev 2008-05-27 10:48:24 följande:
Vit ros skrev 2008-06-01 14:45:25 följande:
Jag har också bokat frisör och smink för ung en tusenlapp.
De tar hänsyn till att jag har kort hår och inte behöver så stor frisyr. Skönt. Ska väl ta mig till henne vid något tillfälle dock och bestämma frisyr.
Är det någon som har bilder på vad man kan göra med kort hår?
På bröllopsdagen ber vi....
Varför skulle inte kyrkan godkänna den?
Vi som gifter oss den 20sep. Idag är det exakt 100 dagar kvar.....
Jag håller med er på slutet.
Det är klart att listan är lång på vad som ska göras men det är ju några månader kvar.
Det finns en sak som stressar mig lite nu iofs och det är hur inbjudningskorten ska se ut - jag har så många ideer men måste ta tag i det och förhoppningsvis blir det i helgen.
Oj oj så mycket ni har skrivit under helgen.
Själv har jag inte varit på den här sidan alls, det blev istället en massa bröllopsplanerande och nu känns det som en del har hänt bland annat:
Förra veckan blev det klart med vår vigselförrättare.
Jag har köpt underkläder - en korsett. Väldigt spontant.
Men det bästa och det läskigaste, nu har vi skickat våra inbjudningskort.
snart fru wennerström: Vad tråkigt med din mormor.
Vad tror ni om att boka svit till bröllopsnatten och ge (och då avslöjar det på natten, när vi ska åka hem från festen) till m2be i "morgongåva"?
ja och är det någon som vet någon bra hemsida med cape?
Jag tänkte ha en kort slöja, för jag har ganska mycket mönster på baksidan av klänningen som jag inte vill dölja. Men annars tycker jag det kan vara fint med en lång slöja.
Jag tycker hela vägen ner.
Snart fru Wennerström skrev 2008-06-26 19:41:54 följande:
Jag funderar också på det där.
Något nytt: klänningen och så mycket annat.
Något gammalt och något lånat: ev pärlöronhänge men tyvärr är inte den kompisen gift. Det sägs ju att man ska låna från någon som har ett lyckligt äktenskap.
Har lite svårt med något blått.
Jag har bokat hotell på bröllopsnatten som jag inte tänkte avslöja för min m2be men så var vi på hotellet häromdagen för att kolla en annan sak och gissa två gånger.
Då avslöjar de att rummet var bokat.
Grrr. nu blir det ingen överraskning....grrrr
Annars har vi nu satt igång med festhäftet. Är det någon som har något bra förslag på låtar?
Idag ska vi bestämma menyn.
Har inte riktigt bestämt om det blir buffe eller serverad huvudrätt.