Inlägg från: Kanelisen |Visa alla inlägg
  • Kanelisen

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Jag har inte varit i Vinslöv men jag har hört att det är väldigt bra där! Så det kan nog vara värt en tur, de har ju typ ALLA modeller så då kanske du kan jämföra dina favvosar i samma butik?

• Kanelisen

Oooh, nu har vi börjat pyssla med våra inbjudningar. Har skrivit våra namn och datum på framsidan, det blev väldigt snett och vint och "hemmagjortcharmigt" på vissa, men jag gillar det! =) Om man skriver själv så gör det ju inget om det också syns att vi har skrivit själva, hihi...

• Kanelisen

Idag är det 4 månader kvar för oss 20 september-brudar, hurra hurra hurra! Eller hjälp hjälp hjälp?!

• Kanelisen

Näe, gud nej! Vi ska inte skicka våra inbjudningar förrän i början av juni, vill inte att de ska komma ut för tidigt. De flesta vet redan om vårat datum och att de kommer bli bjudna i och för sig...

äckling skrev 2008-05-20 08:39:39 följande:
    Just nu lite av hjälp hjälp hjälp. Inga kläder bestämda och inte bestämt nåt kring maten. När de bitarna är klara så blir det hurra hurra hurra. Ska nog skicka inbjudningarna i veckan. Har alla ni andra fått iväg era?
  • Kanelisen

Lanovia 08: jag har oxå köpt 2 behåar. Resonerar som så att man kan i vilket fall som helst använda dem även efter bröllopet (till skillnad från klänningen) och bra behåar kan man aldrig få för många av! Så det är bara att shoppa loss tjejen! =)

• Kanelisen
    avil skrev 2008-05-21 07:57:21 följande:
    Jag började undra om man måste ge vigselförättaren/prästen vigselblanketten,o hindersprövningen nåt tag INNAN man gifter sig? eller gör man det bara minuterna innan liksom??vi ska ju gifta oss i en annan stad...
    Vi ska träffa vår präst 2 veckor innan bröllopet (vi gifter oss 40 mil hemifrån) och han sa att vi skulle ta med papprena då. Ni kanske oxå kan göra så?
  • Kanelisen

avil skrev 2008-05-22 12:46:42 följande:

Kanelisen-men vi ska inte träffa vår vigselförättare innan! Vi vigs ju bara det snabbaste borgeligt,så vi träffas nog bara där o då.
    Hihi, ja okej, då kan det ju bli lite knepigt... har ingen aning om hur man gör. Du får nog helt enkelt ringa och fråga. =)
  • Kanelisen

Snart fru Wennerström skrev 2008-05-22 13:07:17 följande:

ngn av er som har tips på ngn slags sysselsättning för gästerna?tipspromenad går bort direkt då det är ett bostadsområde och ungarna där skulle riva ner frågorna direkt..
    Jag har oxå funderat, vi kommer nog ha tipspromenad men samtidigt är det så trist för det har ju alla numera. Skulle man inte kunna göra nåt liknande med att "sätta knorren på grisen" fast istället typ "sätta slöjan på bruden" eller nåt sånt? Haha, knepigt att förklara, men du kanske hajjar? Man tar nån bild på oss o förstorar upp den o så ska gästerna försöka pricka oss med ögonbindel liksom...
  • Kanelisen

Ååååh va fina fyffy!
    Jag sitter som bäst och pysslar med våra, skönt att ha gott om tid på sig...

• Kanelisen
    Skonie skrev 2008-05-25 19:34:17 följande:
    Vad kul att det blev en hippa som passade dig Lanovia! Ska bli kul att läsa om er alla andras hippor här framöver (i brist på egen så... :) )
    Kommer du inte få nån hippa skonie?
    Jag kommer nog få veta datumet på min, eftersom jag måste åka 60 mil till min gamla hemstad för att de ska kunna hippa mig där...men det gör mig inget, huvudsaken för mig är att jag får ha en mysig dag med mina härliga kompisar!
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)