SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
Jag har inte varit i Vinslöv men jag har hört att det är väldigt bra där! Så det kan nog vara värt en tur, de har ju typ ALLA modeller så då kanske du kan jämföra dina favvosar i samma butik?
Jag har inte varit i Vinslöv men jag har hört att det är väldigt bra där! Så det kan nog vara värt en tur, de har ju typ ALLA modeller så då kanske du kan jämföra dina favvosar i samma butik?
Oooh, nu har vi börjat pyssla med våra inbjudningar. Har skrivit våra namn och datum på framsidan, det blev väldigt snett och vint och "hemmagjortcharmigt" på vissa, men jag gillar det! =) Om man skriver själv så gör det ju inget om det också syns att vi har skrivit själva, hihi...
Idag är det 4 månader kvar för oss 20 september-brudar, hurra hurra hurra! Eller hjälp hjälp hjälp?!
Näe, gud nej! Vi ska inte skicka våra inbjudningar förrän i början av juni, vill inte att de ska komma ut för tidigt. De flesta vet redan om vårat datum och att de kommer bli bjudna i och för sig...
Lanovia 08: jag har oxå köpt 2 behåar. Resonerar som så att man kan i vilket fall som helst använda dem även efter bröllopet (till skillnad från klänningen) och bra behåar kan man aldrig få för många av! Så det är bara att shoppa loss tjejen! =)
avil skrev 2008-05-22 12:46:42 följande:
Snart fru Wennerström skrev 2008-05-22 13:07:17 följande:
Ååååh va fina fyffy!
Jag sitter som bäst och pysslar med våra, skönt att ha gott om tid på sig...