Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

usch, jag vet precis hur du känner, har så svårt att sätta ord på det bara, men precis som du!.. ibland har jag hur mycket energi som helst, och ibland inget ork alls till att ta mig för saker å ting..

lanovia 08 skrev 2008-06-11 20:05:57 följande:

Ojoj vad det skrivs här.Janedoe, härligt att ni kan vara där ni vill.Fröken förväntan, grattis till examen! Själv har jag lyckats hamna i total stresskoma. Mår dåligt över allt som är att göra och inte bara vad gäller bröllopet utan allt annat också. Ser bara allt som är o göra och inte lösningarna. Skall städa huset ikväll medans sambon inte är hemma men det går inte... Skall skriva en jobbansökan men klarar inte ta mig för det heller. Och huset och trädgården, vänner som jag inte hunnit träffa på alldeles för lång tid etc etc vet inte vad som tar åt mig men konstigt mår jag.*suck*Var ialla fall hemma hos min bror igår, rockade loss framför singstar med min brorson. Då kom vi fram till att brorsan skall ta med sig sitt singstar till bröllopsfesten. kan nog vara kul framåt natten.
  • Snart fru Wennerström

precis, en sak i taget.. det försöker jag med oxå, men går inte så bra, bli så uppjagad av allt, och vill göra allt färdigt samtidigt, småbörjar på allt, sedan är det kaos!

idag har jag varit i stan och köpt lite småsaker till brudväskan. Köpte skoskavsplåster, munspray, en ny deo, sedan packade jag i lite annat vi hade hemma
    lanovia 08 skrev 2008-06-12 18:07:53 följande:

Du har helt rätt! Men skillnaden är stor från att bara inte orka till att bli så blockad som jag känt mig det sista. Men nu skall jag banne mig rycka upp mig. Om jag tar en sak i taget så skall jag nog lyckas bena ut allt.
  • Snart fru Wennerström

haha jag vet att jag är extrem, kanske är brudväskan det man tänker på dagen innan, men när jag ändå var på stan tyckte jag att jag kunde köpa lite småsaker som jag sedan la ner i väskan.

appropå väska äckling .. tror du visade en bild på en väska förr som du letade efter, och jag tror jag hittat den..
    angelinas.se.. finns jättemånga fina där, dock lite för dyr för min smak .. därför jag gjorde en egen

• Snart fru Wennerström

OCH.. höll på att glömma äckling .. skor finns det överflödigt snygga av på gojane.com, och gaaalet billiga!

• Snart fru Wennerström

klart du kan ha öppen tå

Freckles skrev 2008-06-12 20:02:26 följande:
    Apropå skor...Kan man ha med öppen tå?? El passar inte det? Ärliga svar, tack!!
  • Snart fru Wennerström

hehe ok.. ja minnet är bra men kort, minndes inte heeelt vem som frågat efter väskan .. vi märker väl om ngn snart nappar!

äckling skrev 2008-06-12 22:08:03 följande:
    Snart fru Wennerström skrev 2008-06-12 19:38:33 följande:tack för tipsen! Det var iofs inte jag som visat en bild av en väska, men kollade in sidan och håller med om att de var fina och dyra. Ska kolla vidare på sidan sen. Tack igen.
  • Snart fru Wennerström

oooh!.. jag tror det kan bli superbra!.. mycket bra kombinerat måste jag säga!

äckling skrev 2008-06-12 23:16:25 följande:
    Snart fru Wennerström skrev 2008-06-10 13:44:45 följande:Hittade en bild som liknar vad jag tänkt. Min klänning är smalare i kjolen, men slöjan och handskarna är väldigt lika. Jag har halsband och örhängen i strass. Med tanke på att vi pratade om kaka på kaka. Vad tror ni om tiara också. Har tänkt ha enkel stram uppsättning, men slöjan högre upp på huvudet än kvinnan på bilden. får se om detta går nu;www.lilly.dk/Default.aspx
  • Snart fru Wennerström

matildaochniklas;

jag tycker dina skor är jättesöta!

• Snart fru Wennerström

Hihi.. nyss ringde m2b's bror (bestman) och ville ha telefonnummer till några av hans vänner, inför svensexan..
    *undra vad han skall få*.. haha.. ska höra med brorsan senare idag.. *fniss*

• Snart fru Wennerström

kan bara hålla med kärlek08!.. verkligen en underbar tråd vi har!

*fniss*.. hörde nyss med m2b's brorsa. Det han funderar på att göra är; paintball, gokart, sedan grillning på kvällen
    det tror jag blir bra.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)