SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
roligt att höra att du haft det trwvligt och att du äntligen fick tag i underkläder .. du har inte lust att lägga in en bild på dem?
näe jag har ju inte bestämt mig helt ännu om jag ska ha slöja lr inte, vi får se, men om jag skall ha det så ska jag såklart se till att frisyren kommer synas!
Kärlek08 skrev 2008-06-28 18:40:22 följande:
avil: nu ha rju jag ingen aning om vem du är och hur du vill ha ditt hår men jag skulle aldrig låta någon i ett annat land få göra mig fin i håret utan någon slags förlaga i form av en bild. Dels kan det vara en språkbarriär och dessutom en kulturfråga. Tänk om du inte kan förklara för frisören ungefär vad du vill ha. Rent kulturellt så har ju ofta cyprioter, turkar, greker och andra runt Medelhavet helt andra idéer om vad som är t.ex. "stort", "elegant", "romantiskt" osv. Jag skulle nog kolla lite bilde rom jag vore du...Snart fru wennerström: jättesöt blev capen, jag var också skeptisk när jag såg originalbilden, men det blir jättesött! Jag tycker även frisyren är fin men dölj den inte totalt av slöjan bara Själv har jag varit i det vackra Paris! Jag har sett alla sevärdheterna men även lyckats shoppa en hel del!! Paris är en vacker stad men jag trodde att det skulle vara hur enkelt som helst att hitta sexiga underkläder i ett snyggt set där. FEL!! kan jag säga, vi gick och gick och gick in i varenda underklädesbutik och alla skakade på huvudet och sade nä. sista dagen hade vi några timmar i city innan vi var tvugna att åka till flyget. Gick in i en lite underklädesbutik på shoppinggatan bredvid där vi bodde och där sade de JA och plockade fram ett set med axelbandslös BH, hipstertrosa och strumpebandshållare. Allt i samma spets, det satt perfekt och var hur gulligt som helst. Dessutom hittade jag fyra Bh:ar och ett par trosor till jag bara var "tvungen" att köpa. det tog 20 min att spendera 2700! Så kan det gå. Bröllopsutstyrseln kostade 1070 kr inklusive strumpor till. Dessutom köpte jag tyg till näbbkläderna, örhängen och m2b:s slips i Paris så nu är vi båda i princip klara med klädseln. Jag ska ha en tiara och tyg till handväskan och m2b ska möjligen ha en näsduk.OOOPs detta blev viss ett bidrag till SM i långa inlägg men jag har ju saknat er lite...