Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

jo precis, extra fint blir det på korten om det är lite vind med .. och såklart fint för alla att se i kyrkan.

ngn som vet några bra sidor på internet där man kan köpa slöjor?

• Snart fru Wennerström

jo den är fin, men vet inte riktigt om jag vill ha med sidenkant. hm tror jag lär gå ner på butiken i stan och testa lite slöjor för att se lite mer vad jag gillar och kan tänka mig ha.
    Helena Johansson skrev 2008-06-25 21:32:25 följande:

Finns ganska många till salu här på BT. Tror att detta är typ samma som jag köpt www.brollopstorget.se/Annonser/ även om jag "bara" betalade 500 för min
  • Snart fru Wennerström

ni läser mina tankar, exakt vad jag funderat kring!

kolla bilden i mitt galleri ngt sådant är väl vad jag spekulerar kring

• Snart fru Wennerström

jaha va skoj! vad blev det för underkläder då ?..
    ja man kommer nog vara roktigt slut den kvällen/natten

Spännande förstår jag att beställa ringen? .. du vet exakt vad du vill ha?

trevligt att träffa toastmastern.. vi bör nog också göra det ganska snart.. har en prel lista som vi gjort kan hända att saker kommer till i efterhand, dock är denna lista personlig efter vårat "program" så det är ju bara att ändra utifrån er.
    haha har skrivit ganska petnoga, just för att jag skall slippa ha kontroll över vad alla gör, så ingen glömmer ngt!

Toastmaster schema

-Bör vara vid festlokalen lite stund innan gästerna (ca 15.30) för att kontrollera allt, även meddela Madde när gästerna börjar komma så hon hunnit med allt.
    -Hälsa alla välkomna och visa dem vart det finns att förse sig med bubbel (även alkoholfritt) och aptitretare.
    -Påminna om att alla bör sitta till bords ca 16.30.
    -När alla sitter tala om att det är fritt fram att ta för sig av maten som kommer stå uppdukat på ett särskilt bord vid sidan av.
    -Påminna alla (när alla sitter och tagit mat)om att ett bingospel finns för alla att utnyttja i festprogrammet, och att dem 3 första som ropar bingo kommer få sitt pris utdelat allteftersom kvällen pågår.
    -Strax efter huvudrätten gå ut för att sätta ut tipsrundan, sedan informera om den, och att alla är välkomna att gå den, innan tårtan serveras. (då även dela ut ikryssformulär till alla).
    Du kommer även ha ett facit för att kunna läsa upp ngn fråga som ngn missat, för rättvist medtagande. Sedan samla in allas papper och rätta dem.
    -Tala om så fort alla satt sig efter tipsrundan att det är dags för tårta och avec, brudparet börjar såklart!
    -Sedan redovisa dem rätta svaren inför alla, och sedan utse 1:a, 2:a och 3:e pris till vinnarna (godispåsar). Detta bör göras under eller strax efter tårtan.
    -Tala om att efter tårtan är det fritt fram för karaoke för dem som känner sig manade! Eller varför inte utnyttja micken för ett tal till brudparet!?
    -?
    -?
    -?

vi vet inte än om toastmastern också skall ha hand om våra uppdrag som vissa kommer få liggandes under tallriken, kan vara kul om toastmastern också är med på det .. och inte vet om allt

• Snart fru Wennerström

HAHA!! .. *springer iväg*
    Fröken förväntan skrev 2008-06-26 14:05:33 följande:

snart fru Wennerström: snart är vi ifatt dig !!!
  • Snart fru Wennerström

skulle behöva ringa gubben om skjutsen, men vet inte om det är lägligt än, då han lät så sur sist jag ringde (han tyckte visst att jag var lite tidigt ute ).. vill ju dock veta nu om han kan eller ej och vad han vill ha för besväret.. så vi vet om vi måste kolla upp ngn annan eller ej.

• Snart fru Wennerström

hehe ringde gubben tidgare idag, men inge svar.. nu ringde han nyss upp mig, kände väl inte igen nummret .. så nu är skjutsen fixad!.. 1500kr ville han ha för det.. vet inte om det är dyrt men orkar inte bry mig för mycket om det, bilen är ju väldigt fin, och det blir jobbigt och svårt att få tag på ngt annat i trakten. dessutom har han 4-5 mil att åka hemifrån sig till oss och likadant tillbaka + det som kostar att köra runt oss, så så farligt tyckte jag inte det var!

vit ros;
    caketoppern är köpt på festingen.se.. kan varmt rekomendera dem, jättetrevliga och snabb leverans, inget krångel

• Snart fru Wennerström

ja det känns alltid skönt när man gör det .. japp det är den bilen ..

nu är det bara att ta kontakt med kantorn kvar. men dom hade tyvärr inte gjort shecmat för september än så dem visste inte vilken kantor vi skulle få ..
    Fröken förväntan skrev 2008-06-26 19:19:46 följande:

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-26 18:19:49 följande:Alltid skönt att bocka av något på listan Är det en sån bilsom är i ditt galleri? Skitcool.
  • Snart fru Wennerström

Jag tror jag har förälskat mig i en ny frisyr som är väldigt inställd på att ha, vill veta vad ni tycker om den?

jag vill ha ngt lite mer diskret eftersom jag är så rädd för att det ska se för mycket ut med allting på.

bild på frisyren finns i galleriet, den första bilden!

• Snart fru Wennerström

precis! jag har oxå velat fram och tillbaka, men på ngt sätt känns den där rätt.. aja ska inte ropa hej ännu, kan komma fler som jag tycker ännu mer om .. haha

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)