Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

jo jag förstår det, men vi tänkte nog inte så långt ..

janedoe skrev 2008-06-10 11:24:02 följande:
    Nej, skyldig ska man aldrig känna sig. Man kan vilja, men aldrig göra nåt bara för att......Gör som ni känner som sagt! ;D Men svårt.. Det är så skönt att ha tagit ett beslut i denna fråga innan inbjudningarna skickas ut... *torkar svetten ur pannan*
  • Snart fru Wennerström

för att behålla "friden" känns det som att vi kommer behöva bjuda med honom, bara för att..

• Snart fru Wennerström

vi har inte så många med oinbjudna respektive, närmare bestämt bara EN! och ja, hon står oss närmare än den personen. Men sedan har vi andra släkringar som vi inte bjudit för att vi inte umgås med dom, mer än kanske "när man råkar ses på gatan" lr så..

• Snart fru Wennerström

haha, ja jo så kan ju säga ..

har meddelat dem nu att det är fritt fram för honom att haka på också om han vill och kan

• Snart fru Wennerström

ja impulsköpte bubblor för läängesen, så bubblor har vi så det inte räcker till alla, rispåsar gör jag till alla utom barnen, och sedan får dem som vill ta bubblor också.

äckling skrev 2008-06-10 12:34:43 följande:
    Man tar med de syskonbarn man känner!! Jag tycker det är helt okej att göra så!Tänkte ta tag i det där med att pyssla lite. Hur många rispåsar gör ni, eller hur många flaskor såpbubblor köper ni? En till varje, en till varje par, eller nåt annat? Hur tänker ni?
  • Snart fru Wennerström

hur kommer ni smycka er själva? örhängen, halsband, armband, slöja, tiara eller heela kittet?? .. själv tror jag det blir för mycket med allt, så jag kommer satsa på tiara, lite mer utmärkande örhängen och handskar

• Snart fru Wennerström

vi kommer ge till alla, då alla som kommer till kyrkan, även kommer på festen

äckling skrev 2008-06-10 12:44:14 följande:
    Räknar ni med att ha påsar, bubblor etc även till de som inte är bjudna utan bara kommer och tittar i kyrkan?
  • Snart fru Wennerström

hehe, det behöver inte bli för mycket, beror helt på hur man matchar .. har du bilder på din klänning, resp accesoarer äckling?

äckling skrev 2008-06-10 13:09:28 följande:
    tja; slöja, handskar, halsband och örhängen som det ser ut hittills. Kanske blir det tiara också och i så fall blir det hela kittet . Risk att det blir för mycket...
  • Snart fru Wennerström

hehe ok, det blir säkert bra

äckling skrev 2008-06-10 22:37:22 följande:
    Snart fru Wennerström skrev 2008-06-10 13:44:45 följande:Tyvärr inga bilder. Det enda jag har hemma är halsbandet och örhängena. De är i strass och inte alls diskreta om man säger så. Får prova och se hur det känns framöver. Inte för att vara petig, men är det verkligen 100 dagar och inte några fler??
  • Snart fru Wennerström

grattis vad tog du examen i?
    ok, då är det bäst jag passar mig.. haha
    Fröken förväntan skrev 2008-06-10 23:24:24 följande:

Åh! Måste bara säga att jag har tagit min examen idag Är överlycklig! Äntligen finns det tid till bröllopsplanering! Akta er... nu kommer jag snart ifatt er "snabbrudar"
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)