Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

*fniss* ja precis.. ja startade klubben!! .. blä för mig..

måste iaf hojta för denna tråd, heeeelt gudoooomligt bra!! haha detta måste vi iaf ha med.. höll på å skratta i hjäl mig!!

www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m2927543.html

• Snart fru Wennerström

ja eller hur!! .. då kan man lägga den uppgiften på m2b ja jag tror det blir roligast och bäst om bara några får, så det inte blir för uppenbart
    lanovia 08 skrev 2008-05-27 13:22:21 följande:

Tack för tipset! Helt underbart! Sambon blev såld med en gång! Det skall vi ha. Frågan är om man skall ha till alla eller bara ge några uppdrag.Snart fru Wennerström skrev 2008-05-27 10:36:47 följande:
  • Snart fru Wennerström

på lördag ska vi träffa prästen

• Snart fru Wennerström

jag ska ha en cape som svärmora ska sticka .. (bild finns i galleriet, dock ska min vara vit)

linil skrev 2008-05-27 22:56:36 följande:
    Brud från Finlnad skrev 2008-05-27 10:48:24 följande:jag har också axelbandslöst. Fundera på att ha ngt för axlarna men inte bestämt mig för vad än.
  • Snart fru Wennerström

ohhhh, får man se?

lanovia 08 skrev 2008-05-28 07:35:33 följande:

Jag skall ha en sjal, en jättefin efter mormor.Igår hämtade jag min vigselring! Oh så fin!
  • Snart fru Wennerström

haha.. ja jag tror det blir lika för alla, själv la jag band på mig för ett tag sen
    japp det var ringen jag ville se .. så nu ska jag kika
    lanovia 08 skrev 2008-05-28 10:09:36 följande:

Ringen var det du ville se eller? Antar att det inte är sjalen. Den finns nu i mitt bildgalleri.Jag provade den så mycket igår att sambon tillslut sa till mig på skarpen att lägga undan den.
  • Snart fru Wennerström

ååhh va söt .. hur ser din förlovningsring ut?

• Snart fru Wennerström

trist med era "besvär". Hoppas det ordnar sig på bästa sätt

det här med inbjudningarna. Många av våra gäster har också fått för sig att det är ok att inte svara på "riktigt" utan när man ses, via sms, eller att man ska ta det som uppenbart:-O
    .. på det sättet blir det massa strul för att vi inte är riktigt säker på vilka som verkligen svarat, det är lättare att pricka av på listan om folk verkligen ringer! .. aja nu kommer de flesta iaf, och det blir nog hur bra som helst i slutändan.

• Snart fru Wennerström

ja det lät skönt, men eftersom jag har det kontrollbehov som jag har så tror jag inte det skulle funka, jag skulle gå vår toastmadame på nerverna.. haha

.. från ingenstans blev jag plötsligt heeeelt hysteriskt nervös.. vet inte från vart. kom bara.. hua.. det närmar sig *torkar svetten från pannan* .. *fniss*

• Snart fru Wennerström

HAHA! ok.. bra då vet jag

Helena Johansson skrev 2008-05-29 14:01:13 följande:

Idag är det 100 dagar kvar för oss som gifter oss den 6 sept :):).. På tal om att börja bli nervös...
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)