SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
varför måste vi kvinnor ha sån FULL kontroll HELA tiden?
varför måste vi kvinnor ha sån FULL kontroll HELA tiden?
haha hääärligt ..
Vit ros skrev 2008-05-18 20:59:12 följande:
gaaahh, assltå jag och mitt klänningsveland,e jag håller på å blir gaaalen.. har inte berättat detta för er ännu men, klänningen jag har i mitt galleri är min 2:a klänning i följd.. å nu velar jag igen och vill köpa en annan.. va F*N ska jag ta mig till.. var glad ni andra som är sent ute, för då har man iaf ingen annan utväg, eller åtminstone TÄNKT igenom sitt val mer.. jag är IMPULSmänniskan nummer 1!
alltså
den första är denna;
www.brollopstorget.se/Annonser/
varför jag köpte den jag har i galleriet nu var för att jag förväntade mig ngt hela annat när jag köpte min första, blev inte nöjd helt enkelt, och insåg det försent tyvärr.
Jag älskar verkligen klänningen jag har nu, dock e den lite förliten än, hon jag köpte den av, släppte ut den och lät mig sedan prova, sedan efter att hon sytt igen den, var den helt plötsligt förliten, jag anar att hon tagit in lite för mycket när hon sytt in den, visst jag kanske gick upp nått kilo därimellan, men omöjligt 2 storlekar! så nu ha rjag kontaktat en annan sömmerska som skall sy ut den om jag inte lyckas gå ner den som behövs, + rätta till slarvet som hon jag köpte klänningen av orskade!!
men nu till saken, först är det frustrerande att inte veta om jag kommer i den, för den går bara att sy ut ca 5 cm, och just nu fattas det nästa 10 på vissa ställen .. (mm jag har nog lagt på mig mer tyvärr) så ända lösningen då är att göra om den till snörning i ryggen, vilket jag inte är så förstjust i:-/..
av alla mina problem med klänningar blir man bara less och jag vill inget annat än att hitta ngn jag kan HA och som det inte är några PROBLEM med, bara perfekt helt enkelt, och den modellen jag tittat på nu är också som en annan del av mig, fast mer diskret, båda modellerna jag nu väljer mellan passar mig och min personlighet, jag tänker; man gifter ju sig säkert bara en gång, och då vill jag slå på stort och ha det finaste jag kan tänka mig, och det är verkligen klänningen i galleriet, men att ha ngt mer diskret, mer rak modell med bara liiiitet släp är också jag..
jaa..
de e typ min klänningshistoria!
haha lite hattig förklaring kanske, men aa.. många bollar i luften
hela situationen gör mig bara osäker, så nu kör jag frebrilt på crosstrainern för att slippa köpa YTTERLIGARE en klänning, för jag älskar vekligen klänningen jag har nu, sedan blir det för kostsamt att köpa en till då jag inte fått min första såld än , och för det tredje blir m2b gaaaaalen på mig.
nja ingen direkt bild, då jag tittat på många i den modellen, många är fina
ja det tror jag att jag skall kunna, det har inte varit ngt problem förr, och jah hoppas inte det nu heller, men anledningen till att jag ökat nu är med största sannolikhet att jag pluggat nu ett tag, sitter mest hemma vid datorn, kommer liksom aldrig ut (pluggar på distans), och jag tror det blir bättre till sommaren, när man kan komma ut mer och inte minst röra sig i jobbet. Det roliga är att jag äter knappt godis aaaaaaalls, gillar inte de så värst.. men jag tror jag kan ha ärvt min pappas dåliga ämnesomsättning, för det räcker att jag tex skippat maten en dag och tagit 2 mackor istället så skjuter det upp på vågen utan att jag hinner blinka . De är inte det att jag mår dåligt av hur jag ser ut, för jag är annars ganska nöjd med min kropp, men måååååste ju i klänningen, var ju i den förra sommarn liksom
meeen som sagt, nu ska hör röras på sig!!
lanovia 08 skrev 2008-05-19 07:00:10 följande:
nej, i midjan, vid dekorationerna på klänningen går den igen, men det är ganska precis efter det som det tar stutt.
jo det bli ju det, men det SKA gå!.. jag håller er uppdaterade
men jag tror bara det blir mer rörelse så ska det som sagt inte va några problem. Det är ingen som behöver ha ommålat hemma? .. för just vi denna tidpukt förra året, stod vi i en flytt och målade om heeela lägenheten, DÅ gick det neråt på vågen många happ