Inlägg från: Skonie |Visa alla inlägg
  • Skonie

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Ärligt talat så vette katten om jag skulle gå på mina kusiners bröllop antingen det var ett annat samtidigt eller inte. Har inget emot dem eller så men vi umgås inte vad har jag då på deras bröllop att göra - blod eller ej liksom.
    Så känner jag.

Irriterande grej. Vi hade äääntligen bestämt typsnitt till inbjudningskorten men då finns ju självklart i det hos kortgörarna och inget av de typsnitt de har och som vi kan tänka oss har VI på datorn. Suck, när vi äntligen bestämt oss..

• Skonie

Fk förväntan; där slog du nog huvudet på spiken tro jag :) Hela världen kretsar av nån lustig anledning inte kring våra bröllop :)

Nu är jag snart med i "vi har inbjudningarna klara och ska skicka ut dem"-gänget!

• Skonie

Nä, jag har inte alls tålamod till småpillet. Har lejt bort allt sånt. Hår och smink är bokat, 400 (inkl produkter) för sminknet och 600 kr/h för håret (räknar med ca 1½ h) Inbjudningskorten är beställda men det har krånglat mycket. Min fil såg visst inte alls ut likadant på min dator som hos kortgöraren. Tror dock det är ordnat nu.

Tyvärr verkar det som vi måstet boka om/av bröllopsresan. Någon som vet hur det fungerar? Om man vill byta 2 veckors chater mot 1 vecka? Går det?

• Skonie

Ringde Apollo och fick bekräftat att det inte ska vara några problem att boka om resan. Nu är det enbart upp till oss och ta beslutet. Skönt

• Skonie

Avil; det är jobbrelaterat. Vi kan troligvis inte ta 2 veckors ledigt som vi tänkt pga projektomläggning. 1 vecka ska nog inte vara några problem

• Skonie

Äckling; släpp alla småsaker som ingen egentligen ser eller bryr sig om och planera det som är kul istället. Det ska inte vara en börda eller ett stressmoment att planera sitt bröllop

• Skonie

Jag ska ha halsband och örhängen i silver samt tiara. Allt finns i galleriet.

Idag kom inbjudningskorten. Är så spänd på att öppna.

• Skonie

Grannen kom precis in. Han släckte en gräsbrand i vår trädgård idag. Är alldeles skakig hela jag, hoppas sambon kommer hem snart. Det bara _måste_ regna snart!

• Skonie

Å vad nöjda vi blev med korten! De åker antagligen ut nästa vecka

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)