Inlägg från: Skonie |Visa alla inlägg
  • Skonie

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Nu har jag äntligen köpt klädgarderoben jag kikat på så länge. Skönt att bocka av det med. Känner mig rätt klar på nått sätt :)

• Skonie

Klart man kna ha öppen tå! Jag ska dock inte ha det eftersom jag inte gillar att ha strumpbyxor ihop med tålöst.

• Skonie

Jag är officiellt vilse i underkjolsdjungeln!! Hur sjutton ska jag veta vilken typ av underkjol jag ska ha? *suck* och hjälp

• Skonie

kanelisen; det tåkiga är att butiker inte är speciellt hjälpsamma om man inte ska köpa klänning. Dock tror jag tt de som jag tänkte be lägga upp klänningen har underkjolar med. *hoppas det* ska ringa dem imorgon

• Skonie

Så tråkigt, jag känner verkligen med er. och din bror, usch så ledsmt!
    Vi är lite (minimalt) i samma sits. Sambons morfar är mycket dålig och blir bara sämre. Det känns som det är helt fel tillfälle att skicka ut inbjudningarna nu. Undra om det kommer bättre tidpunkt snart, tvivlar på det.

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-18 17:47:14 följande:

usch, vi fick dåliga nyheter idag, m2b's mormor gick bort idag. för det första så ska hon begravas nu snart, i VÅR kyrka förmodligen då hon är därifrån och det kommer bli känsligt. Dessutom är det midsommar och om 2 helger gifter sig m2b's brorsa. så det kom inte så lägligt
  • Skonie

Ev kanske möjligtvis om de spår sånt väder att jag panikköper en sjal men det är inget jag planerar att göra.

• Skonie

Dsy04; vi kommer ha ceremonin ute. På västkusten

• Skonie

Moonlight; antar att det ska vara positiva namn. Annars tyker jag regnrusk är typiskt för hösten där jag bor

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)