SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
jag tycke rdte var bra sagt precis så tänker vi också bara med den skillnaden att vi redan har en son. Och, nä det blir inga fler...
Fröken förväntan skrev 2008-05-31 19:48:04 följande:
jag tycke rdte var bra sagt precis så tänker vi också bara med den skillnaden att vi redan har en son. Och, nä det blir inga fler...
Fröken förväntan skrev 2008-05-31 19:48:04 följande:
vad ni skriver! Min kollega som gifter sig i slutet av juni blev troligen svensexad i helgen vilket fick mig att fundera över när en eventuell möhippa kan vara aktuell för mig...
En kompis till mig började dilla om att hon skulle fira sin födelsedag med middag den 8/7 och kollade om jag var hemma då. Hon brukar ALDRIG bjuda ens på fika på sin födelsedag... hmmmmm blev lite misstänksam nu faktiskt. Hon kommer nog vara delaktig i möhippan för hon gillar sånt där bus... kan det bli då tro?
Fröken förväntan: De kanske tar ut svängarna nu då, när du inte 'är med och "bestämmer"
Jag vet inte om mina vänner börjat planera ngt ännu heller, jag är bara så himla misstänksam hela tiden...
Apropå det där med inbjudningarna så var vårt kompisapar (de som vi trodde skulle kasta sig på telefonen när de fått inbjudan) hemma hos oss idag och de hade ju visst fått inbjudan men bestämt sig för att retas med oss och inte säga något bara för att göra oss lite nerviga Så det var ju skönt.
hmmmm vad ni skriver medan jag har satt betyg på alla elever.
Det där med respektive är inte lätt... vi har under processens gång, två par som separerat. det ena paret innehöll två vänner så de har nu fått varsitt inbjudningskort men ingen av dem vill gå om den andre ska gå... kan meddela att det finns en tredje person inblandad i deras separation vilket gör det förståeligt. Det andra paret är en av mina äldsta kompisar som bor långt borta vilket gör att hennes ex har vi aldrig träffat så där blev det till att stryka hans namn...
smycken var det ja. Jag ska ha tiara, örhängen (någon som sett stora ringar med strass på kanten????????? i silvermetall????), strassarmband och ett hjärta i vitguld och med en diamant i runt halsen. Och vigselring såklart
Grattis till examen fröken förväntan!
lanovia: kan det vara "veckorna-före-folk-går-på-semester-tröttheten" du drabbats av. Jag orkar knappt lyfta telefonen och ringa mina vänner trots att jag skulle kunna babbla i telefon hur mkt jag vill eftersom sambon lämnat mig i två veckor för att jobba i norge... jag borde göra saker både på jobbet och hemma och med bröllopet men jag ORKAR fan inte! Snart är det sommarlov för mig, jag längtar verkligen.
äckling: kolla på mina skor (eller kängor) i galleriet, de tycker jag är lite tuffare och man kan ju alltid byta ut sidenbanden om man vill...
Mina kängor är i ivoryfärgat skinn, mjuka som en barnstjärt och väldigt bekväma. De är köpt i bröllopsbutiken i sthlm, på s:t eriksgatan men jag vet att de går att köpa på nätet oxå . Vet en som gjort det.
hon som köpte på nätet heter Stardusty. fråga henne var hon köpt dem...
ville bara säga att detta är min favvotråd på hela BT! Jag tycker vi har så underbara diskussioner och alla får vara med! Kram på er alla blivande fruar (det är bara sådana här va?)
Undrar vem som blir hippad först?? på "riktigt" alltså