Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

hm kanske borde kolla upp det, kan ju vara allergisk mot ngt, lr att du är överkänslig mot parfymer eller ngn duschcreme/lotion du har..

ja usch.. har också problem med mitt hår, då jag är orolig att längden inte räcker till för uppsatt. Du kanske får tänka samma banor som jag börjat göra- förlängning? vad gör amn inte för att vara fin och känns sig nöjd med sig själv på den vackraste dagen

ja jo, det regnade ganska mycket här med.

• Snart fru Wennerström

aa det är kanske sant .. här slog björkarna ut i mitten av april

avil skrev 2008-05-19 13:28:08 följande:
    snart fru wennerström-ja,visserligen är vi ju vana snö.Men inte i slutat av maj i normala fall.......men men,vi hoppas att värmen kommer.Än finns inte björklöv eller nåt som blommar alls.Så man börjar längta efter lövsprickningen!!
  • Snart fru Wennerström

Ja det blir lite långt
    annars hade jag gärna ställt upp!

ja en hund är min största önskan just nu, men de kostar ju också, så det får vänta

• Snart fru Wennerström

ASG .. haha.. aa vem vet
    .. till bomhus ska jag nog klara men RESTEN.. puh!..

Kärlek08 skrev 2008-05-19 15:31:35 följande:
    Hon kan ju springa till er... så blir det mer motion. Så föreslår jag att hon hälsar på alla blivande brudar i tråden på vägen. Vi kan stå och heja på och så får hon en extra runda. Du kan börja med mig blivande fru wennerström. Det är ju inte så långt till Bomhus! lanovia 08 skrev 2008-05-19 13:49:31 följande:
  • Snart fru Wennerström

hahaå jag då!.. när vi postade våra inbjudningar kom vi till vår mardröm, en av inbjudningarna som skulle till m2b's kusin i örebro, KOM FEL!.. JAG hade skrivit fel adress.. shit!.. så jag fick ringa dem jag skickat fel till och be dom skriva rätt adress och posta om dem!.. dem kom fram till slut, men det roliga av allt, dem jag skickat fel till och m2b's kusins man var jobbarkompisar och kände tydligen varann .. haha.. tänk vad världen är liten.. jag looooovar att dom kommer dra upp detta och göra ngt roligt av det på dagen D.. å jag kommer väl ligga dubbel å golvet

fyffy skrev 2008-05-19 15:34:37 följande:
    Jaha.. pratade precis med mamma som sa att de inte hade fått någon inbjudan idag.. vad less jag blir.. postade dem i fredags.. förmodligen nån nisse till brevbärare som sorterat fel.. inte poppis! Oron väcks.. tänk om fler inte får sina och tänk om de försvinner..
    [/citat]
    Ankan80 skrev 2008-05-19 15:38:02 följande:
    [citat]
    Har ni rätt porto på? Det var min värsta mardröm att jag satt för lite. Kontollvägde det på jobbet = 22 g. på utlämningsstället 18 g. Tydligen var det senaste rätt för det kom fram.
  • Snart fru Wennerström

satt nyss och skulle börja försöka mig på en test av bordsplacering av dom vi fått svar ifrån iaf, (har nästan fått svar från alla, ngn som inte kunde, väntara bara på ca 3 svar till ).. jag tänkte, ja men det här går lätt, haha "en där!".. "sådär ja!" "hihi^^ "de här var ju skoj!" när det börjar bli mindre och mindre kvar blir jag mer och mer tokig, man vill att alla skall hamna bra i sällskap med sådana som det kan ha gemensamma samtalsämnen med åtminstone! haha nu har jag lagt ner detta, höll på att slita av mig håret!

hur har ni tänkt kring detta?

• Snart fru Wennerström

hahahaha!.. aaa jag får låta bli

Troll1 skrev 2008-05-19 16:31:07 följande:
    Snart Fru Wennerström: Slit inte av dig håret, då blir det svårare med uppsättningen... Jag tänker INTE ha löshår - over my dead body. Där går min personliga gräns. Och sambons med.
  • Snart fru Wennerström

ja vi skall inte heller ha helt traditionellt, utan mer där vi tror folk kommer trivas.

Kärlek08 skrev 2008-05-19 18:04:40 följande:
    Vi har iaf lagt ner det där med traditionell bordsplacering, vi kör ett äldrebord och sedan blandar vi friskt! kommer antaglgen att ha min bror till bordet eller toastmastern och m2b får ha tärnan eller annan valfri trevlig tjej
  • Snart fru Wennerström

oooohh!.. vill se vill se

matildaochniklas skrev 2008-05-19 18:18:35 följande:
    Nu har vi hämtat våra vigselringar
  • Snart fru Wennerström

oj va vackra!.. din ser dyr ut .. såg inte riktigt-är mannens ring helt slät?

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)