Inlägg från: Fröken förväntan |Visa alla inlägg
  • Fröken förväntan

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Snart FruW: jag skulle tycka att det var finast med en kortare i tyll...så det går ihop med ditt släp och inte konkurrerar för mycket. Utan sidenkant om jag skulle välja

• Fröken förväntan

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-25 22:22:53 följande:

ni läser mina tankar, exakt vad jag funderat kring!kolla bilden i mitt galleri ngt sådant är väl vad jag spekulerar kring
    Det var precis en sån jag tänkte mig
  • Fröken förväntan

Ha, nu har jag shoppat underkläder för en tusenlapp... jag kommer vara en hottie Frågan är om någon av oss (sambon eller jag)kommer vara orka med något rullande i sänghalmen på bröllopsnatten?! Vi vill ju festa järnet med våra vänner och familj som vi träffar alldeles för sällan.

Ikväll sk jag beställa ring Och i helgen ska vi träffa toastmaster och värdpar för planering och "champange"-provning.
    Någon som gjort en lista på uppgifter till sin toastmaster/värdpar och vill dela med sig av den?

• Fröken förväntan
    Ullrika skrev 2008-06-26 13:56:59 följande:
    Vi kom hem från vår Estlandsresa idag, tror verkligen att vi har sparat in en hel del där, plus att vi samtidigt fick en liten mini semester. Vi är nog ganska insnöade på planerandet nu eftersom att vi igår satt i baren på båten och petade med bordsplaceringen.
    Men visst är det kul när det börjar hända saker... jag och sambon har verkligen gått på sparlåga hela våren vad gäller planering men en veckas semster var allt som behövdes för nu är det fullt ös

snart fru Wennerström: snart är vi ifatt dig !!!
  • Fröken förväntan

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-26 14:11:10 följande:

skulle behöva ringa gubben om skjutsen, men vet inte om det är lägligt än, då han lät så sur sist jag ringde (han tyckte visst att jag var lite tidigt ute).. vill ju dock veta nu om han kan eller ej och vad han vill ha för besväret.. så vi vet om vi måste kolla upp ngn annan eller ej.
    Mmm... sånt är jobbigt men pepp pepp, det värsta som kan hända är ju just att han blir lite sur (eller?!). Det är så konstigt, en del tycker att man är ute i vääääldigt god tid, andra tycker att man borde ringt i förrgår.
  • Fröken förväntan

Snart fru W: Tack för listan... missade den innan. Ska genast kolla igenom och "avpersonalisera"

• Fröken förväntan

Vit ros skrev 2008-06-26 17:06:14 följande:

Vad har ni fått för pris på det. Pratade med våran catering och hon sa 150/timman per person. Är det ett bra pris? Funderar på att fråga några vi känner som vi tror hade varit intresserade, men det kanske är lättare att ha van personal...
    Vår personal kostar 95:-/timmen före 24.00 och 150:-/tim (efter 24.00). Det är via cateringen men betalas svart så det är ju ingen utbildad personal men de brukar vara med vid bröllop och andra fster så vana har de i alla fall. Men jag har varit på flera bröllop där "vanliga" människor, bekanta, har serverat och det har gått utmärkt. Det kanske beror på vilken typ av mat ni ska ha?!
  • Fröken förväntan

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-26 18:19:49 följande:

hehe ringde gubben tidgare idag, men inge svar.. nu ringde han nyss upp mig, kände väl inte igen nummret.. så nu är skjutsen fixad!.. 1500kr ville han ha för det.. vet inte om det är dyrt men orkar inte bry mig för mycket om det, bilen är ju väldigt fin, och det blir jobbigt och svårt att få tag på ngt annat i trakten. dessutom har han 4-5 mil att åka hemifrån sig till oss och likadant tillbaka + det som kostar att köra runt oss, så så farligt tyckte jag inte det var!vit ros;caketoppern är köpt på festingen.se.. kan varmt rekomendera dem, jättetrevliga och snabb leverans, inget krångel
    Alltid skönt att bocka av något på listan Är det en sån bilsom är i ditt galleri? Skitcool.
  • Fröken förväntan

Vit ros skrev 2008-06-26 19:40:36 följande:

... Visade precis den för min m2b och han tyckte det var ganska onödigt. Men om det är viktigt för mig så skulle jag beställa. ..... Då kallar vi det viktigt då
    Ha ha ha
  • Fröken förväntan

Vit ros skrev 2008-06-26 20:19:26 följande:

Våran 1-åriga dotter kommer vara "brudnäbb". Har dock inte hittat klänning än. Hade tänkt mig nån vit men funkar det även med en färgad och vit. Samma färg som jag kommer ha på sjalen...Vad tror ni???Har hittat en ny på tradera som jag tänkt lägga bud på.
    Har du en länk så att man får se *nyfiken*
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)