Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Ja kärlek 08, kanske är det något sådant. Särskilt då vi bara skall ha en vecka semester nu i sommar. Resten får bli vid bröllopet.
    Eller så är det bara rena stressymptom. Jag drabbas lätt av det när jag har mycket hemma. Fick städat igår ialla fall. Sambon kom hem lite tidigare än planerat och hjälpte mig så då gick det lättare. Fattar verkligen inte vad jag skulle göra utan honom i mitt liv!
    Men nu är städandet avklarat i alla fall. Får vi se hur det går när jag skall skriva jobbansökan ikväll, om jag skall sitta och stirra rakt fram en timme och bara gråta eller om jag får något gjort med en gång.

Snart fru Wennerström, ännu en gång verkar det bli bevisat. Vi har vissa likheter du och ja. I alla fall verkar stressen vara en gemensam faktor.

• lanovia 08
    Du har helt rätt! Men skillnaden är stor från att bara inte orka till att bli så blockad som jag känt mig det sista. Men nu skall jag banne mig rycka upp mig. Om jag tar en sak i taget så skall jag nog lyckas bena ut allt.
  • lanovia 08

Ja, tänk om man kunde lära sig att ta saker lite mer som det kommer. Och inse att man hinner! herregud, jag var ju nästan stressad över brudklänning i oktober/november. hallå, det var ju långt kvar då.

• lanovia 08

Kan ju bara säga grattis till er som har sådan tur att ni slipper känna er stressade. Och ni har absolut helt rätt än finns det tid att fixa allt. hade det bara varit bröllopet hade jag nog bara varit lite lätt stressad i det här läget. Men med all jäkla skit runt omkring... Ikväll skall jag skriva jobbansökan, men jag fastnar ju bara på denna sidan. suck. .-)

• lanovia 08

hehe... men så behöver man ju bara en kort paus ifrån skrivandet... vilket jäkla skrivande? jag har ju inte ens börjat ännu. Men nu får jag sätta fart tänkt gå med hunden om 30 min och se slutet på sambons match.

• lanovia 08

Jag skall ha öppen tå i alla fall. Tycker inte det är något fel på det.

• lanovia 08

Instämmer!!!

Kärlek08 skrev 2008-06-14 15:01:56 följande:
    ville bara säga att detta är min favvotråd på hela BT! Jag tycker vi har så underbara diskussioner och alla får vara med! Kram på er alla blivande fruar (det är bara sådana här va?)Undrar vem som blir hippad först?? på "riktigt" alltså
    Nu är jag "back in track", tack till er som stod ut med mitt klagande i stressen. Har fått stökat undan en del utav det som stressade mig mest, som inte hade med bröllopet att göra. Så nu känns det lättare att glädjas åt planeringen och bröllopet igen.

Träffade våra föräldrar i fredags och planerade lite. Kändes bra, fick gått igenom lite med dem och få deras åsikter och hjälp.
  • lanovia 08

Usch underkläder, jag blir tokig på det. Har köpt hem en bh men tycker inte alls den är lika bra längre. Håller liksom inte brösten uppe. Iof är det som ni säger den blir bättre under klänningen som lyfter upp lite. Försöker förtvivlat hitta en ny, har nog hittat en bra på Lindex, men de verkar aldrig ha rätt storlek hemma. Axelbandslös bh är ett h-vete när man har stora bröst. suck!

Trosor blir nog bara några vanliga, köper väl iof några nya. Har provat med sådana som håller in magen, men då putar fettet bara ut en stor kula någonstans och ser fult ut. Alltså bättre med vanliga trosor och ha fettet jämt fördelat.

• lanovia 08

Tror vi väntar med uppdateringen lite, eller vad säger ni???Känns som TS blir så lång annars.

Kärlek08 skrev 2008-06-15 08:10:56 följande:
    Så lane nu finns du på listan. Listan i TS kan du inte hamna på om du inte övertalar lanovia att göra ett tillägg
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)